Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › gubbar bubbar..kanske lite surf till helgen tro!?
-
gubbar bubbar..kanske lite surf till helgen tro!?
JOHN_j_RAMBOO svarade 20 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 26 Svar
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst11 maj, 2004 vid 19:08okej basse..kanske inte skall moppsa upp mej så mycket när det gäller bilen, var precis o inhandla mej en boardbag..o påvägen hem när jag skall slänga in 5:an så funkar det inte, ingen växel i sidled fungerade, endast 3an o 4an
Tog man sej en närmare titt för en stund sedan o såg att en “länkarm” hade ploppat loss saaaatan i perkile!!!!Så nu måste man försöka mekka detta snarast innan helgen..ifos så tror jag inte det e så svårt, såg iallfall inte speciellt komplicerat ut..menmen
-
Tror det är bränslepumpen på vår klump för den får liksom inget drag när man trycker på gasen. En schnubbe tipsade om att han hade haft samma fel och då var det en strömkabel som glappade. Kan ju hoppas på det för en pump kostar 2000.- bara pumpen. Skall köra upp till våran VANman i eftermiddag och ställa in henne så får vi se. Måste ju ha bil till surfet, himla tur vi är två som betalar…
-
Hallå, kan nån berätta vart bagglebobay ligger?? Har för mig att Bagglebo ligger på Öckerö eller Hönö eller nåt liknande, en snubbe på Surfers kallade detta ställe sitt Hawaii, men jag har inte kunnit testa det!
-
Va tror ni om vind? SMHI och windguru är dom enda som är positiva nu.
-
Svar till:
Va tror ni om vind? SMHI och windguru är dom enda som är positiva nu.
[/ QUOTE ]
klart det blir vind!
Hoppet spirar för evigt i fet mans mage… -
Gå in på; http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html och titta under; 10m Wind (Mitteleur.)
-
förövrigt blåser det just nu (1100) nodrdost 7-9. ska precis springa ner till stranden och rigga!!! ha det gött gubbar!!!! hej då. Weeeeeeee
mvh Jimmy. -
JOHN_j_RAMBOO
Gäst12 maj, 2004 vid 19:26JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!
Nu rullar min tuffa golf igen
Bytte pinnjäkeln som lossnat till växellådan o kamrem när jag ändå var i farten..haha, nu e det bara en översikt av avgassystemet imorgon, har ett feting hål nånstansSå nu jävlar blir det fetsurf till helgen!!!
Logga in för att svara.