Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gubbar bubbar..kanske lite surf till helgen tro!?

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    11 maj, 2004 vid 19:08

okej basse..kanske inte skall moppsa upp mej så mycket när det gäller bilen, var precis o inhandla mej en boardbag..o påvägen hem när jag skall slänga in 5:an så funkar det inte, ingen växel i sidled fungerade, endast 3an o 4an confused.gif
    Tog man sej en närmare titt för en stund sedan o såg att en “länkarm” hade ploppat loss mad.gif saaaatan i perkile!!!!

Så nu måste man försöka mekka detta snarast innan helgen..ifos så tror jag inte det e så svårt, såg iallfall inte speciellt komplicerat ut..menmen frown.gif

• basse

Medlem
    12 maj, 2004 vid 05:40

Tror det är bränslepumpen på vår klump för den får liksom inget drag när man trycker på gasen. En schnubbe tipsade om att han hade haft samma fel och då var det en strömkabel som glappade. Kan ju hoppas på det för en pump kostar 2000.- bara pumpen. Skall köra upp till våran VANman i eftermiddag och ställa in henne så får vi se. Måste ju ha bil till surfet, himla tur vi är två som betalar… smirk.gif

• mattap

Medlem
    12 maj, 2004 vid 06:51

Hallå, kan nån berätta vart bagglebobay ligger?? Har för mig att Bagglebo ligger på Öckerö eller Hönö eller nåt liknande, en snubbe på Surfers kallade detta ställe sitt Hawaii, men jag har inte kunnit testa det!

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2004 vid 07:11

Va tror ni om vind? SMHI och windguru är dom enda som är positiva nu.

• the_novice

Medlem
    12 maj, 2004 vid 07:19

Det är klart att det blir vind!
    Apel lördag morgon???

• loco

Medlem
    12 maj, 2004 vid 07:25

the Novice>>>>> Var har du hittat den prognosen?

• adde

Medlem
    12 maj, 2004 vid 07:33

Kika under länkar här i huvudmenyn….

/adde

• go_catch_a_wave

Medlem
    12 maj, 2004 vid 07:35

Svar till:

Va tror ni om vind? SMHI och windguru är dom enda som är positiva nu.

[/ QUOTE ]
    klart det blir vind!
    Hoppet spirar för evigt i fet mans mage…

• the_novice

Medlem
    12 maj, 2004 vid 09:03

Gå in på; http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html och titta under; 10m Wind (Mitteleur.)

• graf

Medlem
    12 maj, 2004 vid 09:14

förövrigt blåser det just nu (1100) nodrdost 7-9. ska precis springa ner till stranden och rigga!!! ha det gött gubbar!!!! hej då. Weeeeeeee
    mvh Jimmy.

• JOHN_j_RAMBOO

Gäst
    12 maj, 2004 vid 19:26

JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!

Nu rullar min tuffa golf igen cool.gif
    Bytte pinnjäkeln som lossnat till växellådan o kamrem när jag ändå var i farten..haha, nu e det bara en översikt av avgassystemet imorgon, har ett feting hål nånstans mad.gif

Så nu jävlar blir det fetsurf till helgen!!!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gubbar bubbar..kanske lite surf till helgen tro!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.