Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gubben i parken

• calle

Medlem
    28 februari, 2011 vid 19:41

Kul!
    Skön inställning!
    / Calle S

• roniboy

Medlem
    28 februari, 2011 vid 23:02

yeahh så ska jag också vara när jag blir gammal:)
    //Ron

• fnassel

Medlem
    1 mars, 2011 vid 10:44

Nu förstår jag ingenting?

Kricke gammal???

Han är ju fortfarande bara en ungdom!

• voodoo

Medlem
    1 mars, 2011 vid 10:52

Ehhh?? Jaa du Frasse, vi kommer väl alltid att vara ungdomar! (snart 46) 🙂

• svennebanan

Medlem
    1 mars, 2011 vid 11:10
    voodoo;648151 wrote:
    Ehhh?? Jaa du Frasse, vi kommer väl alltid att vara ungdomar! (snart 46) 🙂

Då blir det enligt ”forskningen” snart bättre! Jag har ett par år i utförsbacke kvar tyvärr.

http://svt.se/2.108068/1.2342166/manniskan_minst_lycklig_vid_46

• m3lk3r

Medlem
    1 mars, 2011 vid 14:20

Tyvärr, 42 är riktigt gubbe! En annan ska ju dö 15 år tidigare i rock’n’roll-döden.

• dr-masse

Medlem
    1 mars, 2011 vid 14:39

Det är skönt att vara gubbe. Då kan man skita i vad småkidsen under 25 tycker och veta att rock’n’roll-döden är något så grymt överskattad. Det handlar ju om att leva. 😉

Mest av allt gillar jag klippet för hans otroligt sköna inställning, åldern bryr jag mig knappt alls om. ”Gubbar” finns i alla åldrar från 14 och uppåt. Vissa vågar aldrig ta några risker och bejakar dagligen sina fördomar och rutiner i tron om att de redan vet och kan allt.

• m3lk3r

Medlem
    1 mars, 2011 vid 15:21
    dr Masse;648172 wrote:
    Det är skönt att vara gubbe. Då kan man skita i vad småkidsen under 25 tycker och veta att rock’n’roll-döden är något så grymt överskattad. Det handlar ju om att leva. 😉

Jag tror du säger så bara för att du har missat 27-års klubben!

Nä åldern är ju skitsamma egentligen, så länge man har rätt inställning och fortfarande är i okej form.

• ola-h

Medlem
    1 mars, 2011 vid 16:18

Kricke var den första jag såg ställa en bakåt på windsurfingbräda. Det var en nordvästdag i Apelviken. Antagligen i slutet av 80-talet. Dessutom hade han en sjukt cool Mauibräda med doublewinger och swallowtail.

• marden

Medlem
    2 mars, 2011 vid 16:47

Jag såg ingen kricke idag.
    djäv… tråd försökte filma ett åk i röda i dag,va inte så lätt med en mobil i ena handen.
    får skylla på det och jag inte åk slalom på 15 år ,tur det är tio år kvar tills jag är 48 🙂
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=8gy_wOb9uLE”]YouTube – Gubbe i parken[/ame]

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA