Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing guide för skånska

• svinet

Medlem
    18 augusti, 2005 vid 16:59

hehe yeah. där satt den!!! Ja adde koooookzzzz tina den gammle knarkarn e ju därifrån.
    När kan jag lämna spotguiden till daj?

• anonym-anvandare

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 06:57

Svar till:

hehe, fan jag e skånepåg jag med men glömmer det goa i språket

[/ QUOTE ]

Ja e oxå från skåne, vi kanske skulle träffas och försöka komma tillbaka till vårt modersmål grin.gif

• svinet

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 07:02

haha en back öl skall ju råda bot påt

• patrikol

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 07:15

Hemligheten med att tala göteborgska är att hålla andan samtidigt som man pratar! wink.gif

• adde

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 08:49

När det blåser nästa gång kanske? Har du torkat dig med den – den är ju på tyska!

/adde

• svinet

Medlem
    19 augusti, 2005 vid 11:50

hehe. Jag är så ledsen adde. vissa sidor är helt bruna. Det finns även en del fiber mellan sidorna. Det är ju tysk kvalitet så sidorna sitter kvar i tidningen trots allt.
    Men man blir ju lite upphetsad av att lösa tyska spot beskrivningar om danmarks spot. Jaaa es ist sehr gut smile.gif
    Gute Pilse und mösen. Hier können sie gute surfe fahren mit asen slafen.
    sås

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing guide för skånska

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.