Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Guld Cabhrina Pump försvunnen Habo ljud (lomma) 26/8 ?

• Guld Cabhrina Pump försvunnen Habo ljud (lomma) 26/8 ?

Publicerad av nofear0000 på 29 augusti, 2007 vid 18:50

Jag packade ihop mina prylar på söndag kväll i Habo-ljung då upptäcker jag att pump och slang saknas till min Cabhrina -08.

Jag hittar dok en grå pump utan slang, så frågan om nån fick med sig fel, eller om nån kände att att dom behövde ny pump,,,

Känner någon med sig att ni fick med fel pump av misstag, så gör ja gärna ett byte,, har den Grå Cabrina pumpen här.

Jag skulle bli riktigt glad om nån hörde av sig,,
    tack på förhand,, /simon 070 – 64 64 290

nofear0000 svarade 17 år, 5 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Guld Cabhrina Pump försvunnen Habo ljud (lomma) 26/8 ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.