Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › GUN 40Eu och 10% året ut! dvs -04
-
GUN 40Eu och 10% året ut! dvs -04
Publicerad av ebh på 31 december, 2004 vid 15:47I kväll, sista chansen: Du får 40Eu avdraget på deras segel och 10% på allt annat. OBS läs gärna testen i senaste SURF på -05 seglet Booster. Verkar som att GUN lyckas konkurrera bra med NP V8 m fl (om det är den kategorin du är intresserad av).
el_duderino svarade 20 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar -
4 Svar
-
Får nog pallra mig iväg o köpa den tidningen. Hur är Gun egentligen? Har bara sett dom ett par ggr på vattnet (verkar ju finnas flest på ostkusten). Hur är kvaliteten? Jag menar, måste ju finnas nån anledning att dom bara kostar hälften av vad NP o Gaastra gör? Är intresserad av just Booster och/eller TSD Race. Några som har konkreta upplevelser av dessa segel?
Iofs kör jag med 2 Gun-master till mina vågsegel, och dom funkar skitbra. -
GUN är helt ok. Kvalitén är INTE sämre än andras, dvs mkt bra! Vissa segel kan sakna det där absolut sista, men i stort allt jag använt har varit nästan eller helt likvärdigt med andra märken. Andrahandsvärdet är INTE som NP och har du gott om pengar, tveka inte, köp Neil Pryde. Jag har haft GUN prylar, segel master etc, i flera år nu och jag är helt nöjd. Fler åsikter behövs säkert. Ni andra som seglat GUN, vad säger ni? Ok eller skräp? Får man valuta för pengarna? Jag anser det!
Mvh ebh -
Gun är bra. Jag körde MC 04 hela året i SA och här hemma. Min bästa säs hittils. Seglena är till salu dessutom…
-
Kör själv med massa GUN prylar, är särskilt nöjd med mina vågsegel Wave MC och Hammer. Freestyleseglena (JAM) är jag sisådär nöjd med (har iofs inga referenser att jämföra med) Har även GUN master som jag är helnöjd med, både skinny och fatty!
Rockar även runt på en G-Sailboard av typen Flame (’03).. Grejen med den är att jag tycker den är väldigt ömtålig, har ju trashat den ordentligt i diverse kastfall å grundstötningar. Men d e riktigt nice feel att köra med den iaf!
Så mitt betyg till GUN med pris å kvalitet inräknat blir en 4:a! mycket pålitliga å relativt billiga leveranser! Har alltid funkat smidigt för mig iaf
YEEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH
Logga in för att svara.