Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gun freeridebom???

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2001 vid 19:15

Ja den är värd varenda krona!! inte i Neilprydes klass men men funkar kanon, och billig om du köper via Gunstore.
    🙂

• anonym-anvandare

Medlem
    2 april, 2001 vid 19:34

Jag köpte en freeridebom från gunsails förra året. Jag tycker att den ärjävligt prisvärd. Den har även en mycket bra längder. Du kan ha den från 4,7 till 7,4.

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2001 vid 06:43

Jag har en som inte fungerar så bra. Den ena sidan är lite längre än den andra, så det blir ojämn belastning på låsanordningarna. Detta leder i sin tur till bommen blir bra mycket kortare (= mycket dåligt riggat segal) vid en kraftig vindby eller pumpning då låsanordningarna inte orkar hålla emot. Bommen har några år på nacken, köpte den sommaren 1998.

/Kristofer

• judo-freddan

Medlem
    3 april, 2001 vid 17:47

Har du adressen till gunstore?

Judo-Freddanwink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    3 april, 2001 vid 21:24

nä tyvärr….
    /mr oizo

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2001 vid 08:57

//Gunde

• judo-freddan

Medlem
    4 april, 2001 vid 13:46

Jaha var det så enkelt. Tackar!

Judo-Freddanwink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2001 vid 16:14

tackar så mycket….
    /mr oizo

• anonym-anvandare

Medlem
    4 april, 2001 vid 18:25

Låsbeslaget bak rappade ur. GUN bytte omedelbart utan avgift. Kom smidigt och utan strul i min brevlåda. Bommen inte NP/Fiberspar etc fler märken klass, men helt utan anmärkning i övrigt, bortsett låset. Skall du ha det värsta bör du köpa annat men får då också betala. Köp direkt från Tyskland! gun.de

• mr-oizo

Medlem
    4 april, 2001 vid 18:36

Vad kostar det i frakt och hur lång tid tar det ungefär ???
    /mr oizo

• anonym-anvandare

Medlem
    5 april, 2001 vid 20:18

Reservdelar gratis leverans och frakt. Vid köp betalade jag 80kr för två master en bom och lite småprylar (från Tyskland). Ev hade jag tur med portot, bör kollas i år. Men priset blev totalt väldigt lågt och gejorna är mycket bra, men inte maximalt ultimat, något lite lite under och det kan man ta för ett i stort halverat pris. Mvh

• anonym-anvandare

Medlem
    5 april, 2001 vid 20:19

Max en vecka tar det från Tyskl, oftast 3 dagar!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gun freeridebom???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.