• anonym-anvandare

    Medlem
    2 augusti, 2002 vid 22:43

    Tester på tre av årets segel finns i tyska SURF april numret. De får över lag mer än medelbetyg, men inte 10 av 10 möjliga. Prismässigt talar vi om mycket nära halva priset jfr “de stora”. Har seglat idag med mitt GUN. Drog ner lite extra när vinden ökade. Ingen tendens till överrigg. Buken stabil, seglet Freeride 9.5 funkade bra fr 5-10 (efter justering nerhal), i byarna ca 12.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 augusti, 2002 vid 02:35

    Yeah right att ett freeride 9,5 är stbilt i 12m/s…mitt 6,0 börjar kännas tungt i 12m/s…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    3 augusti, 2002 vid 06:31

    Det är väl helt klart att 9.5 inte är bäst vid 12. Men trots allt segelbart. 9.5 vid tolv är mest en kamp och det går inte fortare heller än med mindre segel. Man riggar om (vilket jag inte kunde just då).
    Kul med nån som kollar fonfen vid 4-tiden på morgonen. Måste vara intresserad av GUN-inlägget.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 augusti, 2002 vid 06:12

    Hej Adam A! Har du fått någon sponsor? Hur går det? Mvh

  • skywalker

    Medlem
    28 maj, 2003 vid 22:38

    Visste inte om jag skulle ta upp denna igen med tanke på att den flippar ut lite, eller starta en ny, men beslöt mig för det första.

    Om man nu ska ha en ny linje. Vilket är bästav lågprisalternativen, Gun eller Yes t.ex ?!? Ska man satsa på begagnade “märkes”-prylar istället ? Kommer man att märka någon skillnad egentligen ? Man är ju trots allt amatör… smile.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.