Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gun Syntax II, erfarenheter?!

• Gun Syntax II, erfarenheter?!

Publicerad av anders_hoffman på 6 april, 2003 vid 09:04

Var nyss inne på Gun´s hemsida och kollade lite. Mina ögon fastnade direkt för Syntax II. Den verkar ha ett så stort segelregister, 4,7-7,0… Kan detta verkligen vara möjligt?

Priset var ju inte heller direkt en kniv i hjärtat, 899 euro.
    Nån som har några erfarenheter av denna bräda?

Kanske t.o.m. nån som har en beggad till salu?

/Anders

oscar svarade 22 år sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • tabi

Medlem
    6 april, 2003 vid 11:25

verkar sjyst men va är en ”freemove” bräda… hört det många gånger men aldrig riktigt hajjat va det betyder! blush.gif
    tyckte ”flame” verkade sjyst oxå…
    tror det blir två nya segel från GUN iår…! laugh.gif

• oscar

Medlem
    6 april, 2003 vid 11:45

Kolla in http://www.surfkeppler.de t ex F2 Max2air för 599€, F2 style för 699 eller Fanatic skate för 699.

GUN´s brädor görs i slovakien och kvaliten ska vara sådär enligt de som har erfarenhet av andra märken som tillverkats i den fabriken. Men ska du prompt ha gun skulle jag välja de som är shapade av Copello, då får man iallafall en grym shape.

Guns segel o master tror jag däremot mer på…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gun Syntax II, erfarenheter?!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.