-
Gunsails 2006 Wave MC
3,7 – 6,1m2
249€ – 299€
säga vad man vill om Gunsails. men grafiken har definitivt tagit ett par steg mot det bättre..och Priset vad kan man säga.. 2300:- för ett 3,7 och 2770 kr för ett 6,1…
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gunsails 2006 Wave MC
3,7 – 6,1m2
249€ – 299€
säga vad man vill om Gunsails. men grafiken har definitivt tagit ett par steg mot det bättre..och Priset vad kan man säga.. 2300:- för ett 3,7 och 2770 kr för ett 6,1…
Snyggt som fasen. Nya Hammer också.
Dock verkar det som alla kopierar varandras design nu. Gaastra, North, NP… NP var kanske först med ”ramen” iofs. Men det är ju snyggt så jag klagar fan inte
Riktigt snygg design, jag kollade med dagens kurs + frakt och då hamnar man på c:a 2650 för det minsta. Inte helt fel..
/Jonte
Annars finns Gunsails.se som även har butik i Stora Höga!
Vad jag vet skilljer inte priserna något gigantiskt, och då har man ju en butik att se och klämma på grejorna först.
Dessutom borde det vara betydligt enklare om det skulle bli något garantifel på produkterna!
Det är min uppfattning i alla fall.
/Martin
Håller med dig!! Man måste stödja de svenska butikerna med!! Det kommer dagar då man inte har tid att beställa i från en tjock tysk!! Trevligt segel förästen..
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gunsails 2006 Wave MC
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.