Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gunsails 2006 Wave MC

• Gunsails 2006 Wave MC

Publicerad av jakob_s på 15 september, 2005 vid 14:13

3,7 – 6,1m2
    249€ – 299€
    säga vad man vill om Gunsails. men grafiken har definitivt tagit ett par steg mot det bättre..och Priset vad kan man säga.. 2300:- för ett 3,7 och 2770 kr för ett 6,1…
    WaveMC06.jpg

tdk svarade 19 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lars_k

Medlem
    15 september, 2005 vid 14:16

Snyggt som fasen. Nya Hammer också.
    Dock verkar det som alla kopierar varandras design nu. Gaastra, North, NP… NP var kanske först med ”ramen” iofs. Men det är ju snyggt så jag klagar fan inte tongue.gif

• apex

Medlem
    15 september, 2005 vid 14:36

Riktigt snygg design, jag kollade med dagens kurs + frakt och då hamnar man på c:a 2650 för det minsta. Inte helt fel..

/Jonte

• halvarsson

Medlem
    15 september, 2005 vid 14:52

Annars finns Gunsails.se som även har butik i Stora Höga!
    Vad jag vet skilljer inte priserna något gigantiskt, och då har man ju en butik att se och klämma på grejorna först.
    Dessutom borde det vara betydligt enklare om det skulle bli något garantifel på produkterna!
    Det är min uppfattning i alla fall. confused.gif

/Martin

• tdk

Medlem
    15 september, 2005 vid 15:55

Håller med dig!! Man måste stödja de svenska butikerna med!! Det kommer dagar då man inte har tid att beställa i från en tjock tysk!! Trevligt segel förästen.. wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gunsails 2006 Wave MC

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.