• jester

Medlem
    8 november, 2005 vid 21:35

Har man bara en hygglig bräda, en supervass fena och ett riktigt fullcambrat segel, så är ju inte 40 knop omöjligt. Har sett folk som kört 40 med gamla harvar… Så det e bara o gasa!!

• jester

Medlem
    9 november, 2005 vid 17:05

Hmmm. undras ifall man kan få Guy o smälla ihop ett slalom/speed-spett.. Får ta ett snack med honom

• anonym-anvandare

Medlem
    9 november, 2005 vid 18:04

Guy bor väl i Frillesås?? Fenan e en rak Tru Ames fena på 28cm. Brädan e ruskigt snabb rakt fram men svår gippad. Ett sprillans North segel på 5,8 å vind på ca 14m/s å köra så d får bära el brista. Vad tror du???

• jester

Medlem
    9 november, 2005 vid 19:21

Japp han bor i Frillesås. 2 hus bort från mina föräldrar, där även mina brädor ”bor”.

Det är bara att gasa, och om det blåser lite mer än 14, så kommer det gå ännu fortare…

• anonym-anvandare

Medlem
    9 november, 2005 vid 19:48

Bygger han brädor fortfarande???

• jester

Medlem
    9 november, 2005 vid 20:08

ne. han har nog bara slängt ihop lite kite-brädor, vad jag vet. är ju inte direkt gratis o bygga brädor…

• anonym-anvandare

Medlem
    9 november, 2005 vid 20:23

Kan du kolla om han har kvar någon gammal slalom bräda som skräpar????

• anonym-anvandare

Medlem
    11 november, 2005 vid 13:15

jo, jag har en slalom 265 50 lätt. ger dig garanterat bakåtkammat hår!
    guy

• dr-masse

Medlem
    11 november, 2005 vid 15:17

alltså, är det mannen myten legenden himself? tänk om det kunde lockas fram lite nya skapelser ur de där shapingnävarna… det har ju gjorts en del hyggligt snabba skapelser där!

Skarpa förutsättningar för ett konfprojekt, tycker jag!

Jester, se nu till att ta tag i det här, ah!

• anonym-anvandare

Medlem
    11 november, 2005 vid 20:18

Är det något liknande som du byggde till Calle Sjöberg?? EL är det något nyare??? mvh Andres Hur får man kontakt med dig??

• anonym-anvandare

Medlem
    11 november, 2005 vid 20:50

Det ryktas att GUY dyker upp i T-storp i morgon Lö
    Kanske han har med sig brädan så vi får uppleva lite bakåtkammat hår. Det sägs att han endast seglar fallskärm nu för tiden.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.