Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gwada bilder

• above_the_law

Medlem
    19 november, 2009 vid 16:06

Nice:-)!
    Ile Caret (eller hur det stavades) är guld och downwindern i knädjupt, varmt vatten är magisk om man har följebåt och vind.
    Cheers!

• marh

Medlem
    19 november, 2009 vid 17:27

Hur länge var ni där och hade ni bra vind?

• davids

Medlem
    19 november, 2009 vid 17:27

Seröist… kan folk börja resiza bilder dem uploadar till typ width 1600 height 900? Lönt att uploada bilder som är 4000px långa…

• chrille_caribia

Medlem
    19 november, 2009 vid 17:36

Davids Ursäkta kan inget om Datorer. Bor på stranden…..
    MAr H .ag jobbade o bodde ett där. Bäst vind Dec-Mars. Säg till om ni undrar något kan allt om Ön

• chrille_caribia

Medlem
    19 november, 2009 vid 17:39
    above_the_law;589013 wrote:
    Nice:-)!
    Ile Caret (eller hur det stavades) är guld och downwindern i knädjupt, varmt vatten är magisk om man har följebåt och vind.
    Cheers!

Ja visst har du rätt, men bodde sista månaden på andra sidan ön hade Lagunen utanför fönstret, Kanon ca 4-6 andra så fanns gott om space!

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    19 november, 2009 vid 18:06

skaffa större skärm

• gadget

Medlem
    19 november, 2009 vid 21:08
    JagkallasPiotrellerPete;589033 wrote:
    skaffa större skärm

davids kör ju pc, det är väl ungefär samma upplösning som nintendo 8 bit… 😀

• svinet

Medlem
    19 november, 2009 vid 22:34
    chrille_caribia;589010 wrote:
    Guadeloupe 2008-2009

Niice! Kanske man skall stoppa förbi på vår karibien resa. Hur vindsäkert är det?

• above_the_law

Medlem
    20 november, 2009 vid 00:23

Och här en liten reseskildring från Gwada, per video:
    http://www.kiteclub.se/post/Contrasts-Surfer-Baby-Goes-Gwada-Surfari.aspx
    OBS! Början och slutet är svensk vintersurf för att visa nyanserna:-).

• chrille_caribia

Medlem
    20 november, 2009 vid 01:46

men då måste ju du ha med sådan server och hacker program o nätet ellet vad det heter. jag ville bara förmedla surf!
    Ber om ursäkt, drar mig till. datanord.dotdavids,com och kommer aldrig mer tillbaka TACK!

• above_the_law

Medlem
    20 november, 2009 vid 07:18
    chrille_caribia;589117 wrote:
    men då måste ju du ha med sådan server och hacker program o nätet ellet vad det heter. jag ville bara förmedla surf!
    Ber om ursäkt, drar mig till. datanord.dotdavids,com och kommer aldrig mer tillbaka TACK!

Äh, va fn du kan väl inte ge upp surfzone bara för att det råkar finnas några “messerschmittar” med fin fotoutrustning och datorer:wink:.
    Kom igen nu. Du vet väl att “Den gamla Steffoandan” kan vara lite rå och (rent onödigt dertruktiv) ibland, men jäklar vad myket bra forumet har levererat också!!!

Odla teflon och bekämpa de negativa vibbarna vet ja.

99% av användarna uppskattar verkligen fotmaterial, film och resetips mm:laugh:
    /Nicco

• byguy

Medlem
    20 november, 2009 vid 10:48
    chrille_caribia;589117 wrote:

Det är ju synd om oss (i alla fall jag) som gillar dina bilder och uppskattar riktig information om Guadelope, så forsätt med inlägg här.

• pjoter

Medlem
    20 november, 2009 vid 12:17

jäklar va gott det ser ut. Snacka om att man blir sugen!

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    20 november, 2009 vid 13:01

jag vill också ha babyblått vatten i habo

• hattfan

Medlem
    20 november, 2009 vid 15:56

Goa bilder indeed!

Team Flexifoil har fått sig en riktig muntergök, davids bara lyser ju av optimism! Lovely!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gwada bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.