Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gwada bilder
-
Gwada bilder
Publicerad av chrille_caribia på 19 november, 2009 vid 15:52Guadeloupe 2008-2009
danneee svarade 15 år sedan 17 Medlemmar · 31 Svar -
31 Svar
-
Nice:-)!
Ile Caret (eller hur det stavades) är guld och downwindern i knädjupt, varmt vatten är magisk om man har följebåt och vind.
Cheers! -
Seröist… kan folk börja resiza bilder dem uploadar till typ width 1600 height 900? Lönt att uploada bilder som är 4000px långa…
-
Davids Ursäkta kan inget om Datorer. Bor på stranden…..
MAr H .ag jobbade o bodde ett där. Bäst vind Dec-Mars. Säg till om ni undrar något kan allt om Ön -
above_the_law;589013 wrote:Nice:-)!
Ile Caret (eller hur det stavades) är guld och downwindern i knädjupt, varmt vatten är magisk om man har följebåt och vind.
Cheers!Ja visst har du rätt, men bodde sista månaden på andra sidan ön hade Lagunen utanför fönstret, Kanon ca 4-6 andra så fanns gott om space!
-
JagkallasPiotrellerPete;589033 wrote:skaffa större skärm
davids kör ju pc, det är väl ungefär samma upplösning som nintendo 8 bit… 😀
-
chrille_caribia;589010 wrote:Guadeloupe 2008-2009
Niice! Kanske man skall stoppa förbi på vår karibien resa. Hur vindsäkert är det?
-
Och här en liten reseskildring från Gwada, per video:
http://www.kiteclub.se/post/Contrasts-Surfer-Baby-Goes-Gwada-Surfari.aspx
OBS! Början och slutet är svensk vintersurf för att visa nyanserna:-). -
men då måste ju du ha med sådan server och hacker program o nätet ellet vad det heter. jag ville bara förmedla surf!
Ber om ursäkt, drar mig till. datanord.dotdavids,com och kommer aldrig mer tillbaka TACK! -
chrille_caribia;589117 wrote:men då måste ju du ha med sådan server och hacker program o nätet ellet vad det heter. jag ville bara förmedla surf!
Ber om ursäkt, drar mig till. datanord.dotdavids,com och kommer aldrig mer tillbaka TACK!Äh, va fn du kan väl inte ge upp surfzone bara för att det råkar finnas några “messerschmittar” med fin fotoutrustning och datorer:wink:.
Kom igen nu. Du vet väl att “Den gamla Steffoandan” kan vara lite rå och (rent onödigt dertruktiv) ibland, men jäklar vad myket bra forumet har levererat också!!!Odla teflon och bekämpa de negativa vibbarna vet ja.
99% av användarna uppskattar verkligen fotmaterial, film och resetips mm:laugh:
/Nicco -
chrille_caribia;589117 wrote:men då måste ju du ha med sådan server och hacker program o nätet ellet vad det heter. jag ville bara förmedla surf!
Ber om ursäkt, drar mig till. datanord.dotdavids,com och kommer aldrig mer tillbaka TACK!Det är ju synd om oss (i alla fall jag) som gillar dina bilder och uppskattar riktig information om Guadelope, så forsätt med inlägg här.
-
jag vill också ha babyblått vatten i habo
-
Goa bilder indeed!
Team Flexifoil har fått sig en riktig muntergök, davids bara lyser ju av optimism! Lovely!
Logga in för att svara.