Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GWC åker till Öland

• GWC åker till Öland

Publicerad av johan_gbg på 18 maj, 2003 vid 09:17

GWC goes east 29/5-1/6!

Som kanske är bekant så går SM i freestyle av stapeln på Haga Park under kristiflygare helgen. Det vore synd att missa ett sådant event.
    Vi packar därför väskor och bilar med våtdräkter, partykläder,
    sovsäckar, solstolar och surfprylar och sätter kurs österut!

För er som inte har besökt Öland och Haga Park tidigare så ligger det
    några kilometer söder om ölandsbron på västsidan. Vindarna i Haga
    är pålitliga på grund av sjöbrisen som uppstår mellan fastlandet
    och Öland. Det är en långgrund sandstrand som även passar nybörjare perfekt.
    För er som föredrar camping så finns det precis brevid surfstället men det finns också fräscht vandrarhem någon mil söderut, där finns även lite restauranger.

Planerad avresa från riggdäcket i Fiskebäck torsdag den 29 maj kl 9:00, kontakta Johan för närmare information.

Skicka gärna mail eller ring om Du har lust att hänga på eller vid
    eventuella frågor.

Reseansvariga: Johan & Kate
    johan_millbergs@hotmail.com 0704-762727

För mer information kolla in:
    ÖWC´s klubbsida http://www.owc.nu

Väl mött
    /Johan

anonym-anvandare svarade 21 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • lars_k

Medlem
    18 maj, 2003 vid 10:15

Drar ni till något av vågställena om det går av? Grönhögen eller norra udden? Haga blir i längden för gemytligt för min smak. wink.gif
    …ja, jag är medlem i GWC…dock rätt oengagerad för tillfället…

• anonym-anvandare

Medlem
    19 maj, 2003 vid 07:01

Tjena.

Skulle nordan pressa på med kuling så klart att jag vill åka vågbräda grin.gif. Grönhögen hade vari skoj att prova.

/Johan

• johan_gbg

Medlem
    21 maj, 2003 vid 10:25

Tjenare igen.

Vi skulle behöva ett par platser i bilar för våra hängivna juniorer som har lite problem att ta sig till Öland. Någon som har en plats över?

Jag kan pressa in lite utrustning i min buss men inte alla som saknar rumpplats.

/Johan

• johan_gbg

Medlem
    23 maj, 2003 vid 22:07

Upp.

• zehlertz

Medlem
    26 maj, 2003 vid 07:37

bor ni strax utanför campingen där nere, eller hur fungerar det? eller är det bara om man vill ha det bekvämare som man måste ta in på campingen?

åker också ner på torsdag från göteborg…men min gamla lila folka går inte så fort, så vi syns där nere…

• johan_gbg

Medlem
    26 maj, 2003 vid 08:14

Tjenare.

Vi kommer att bo på campingen så som det ser ut nu. Du har inte lite plats över i folkan??? Två juniorer behöver plats.

/Johan

• johan_gbg

Medlem
    26 maj, 2003 vid 08:35

Nu menar jag bara resan över till öland. Inte boende. Det får de fixa själva…

/J

• zehlertz

Medlem
    26 maj, 2003 vid 08:44

nej tyvärr, har bara två säten som e fulla…om de inte vill åka där bak *fast det är nog inte så lämpligt så långt*
    annars hade jag gärna ställt upp*

har några polare som kanske ska ner…har dom plats kvar så hör jag av mig*

• anonym-anvandare

Medlem
    27 maj, 2003 vid 15:27

jätte shysst johan att du fråga om nån kunde köra oss i juniorsektionen. det börjar ju dra ihop sig nu. aja. nu är det väl bara att hoppas på zehlertz kära vänner. ha de bra // Niklas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA