Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GWC klubbresan till klittmöller

• surfslusken

Medlem
    14 oktober, 2007 vid 20:14

@pure 422115 wrote:

Självklart..

Kul o se att du äntligen annamat de roliga me att skriva ironiska inlägg!

• pure

Medlem
    14 oktober, 2007 vid 20:31

@surfslusken 422174 wrote:

Kul o se att du äntligen annamat de roliga me att skriva ironiska inlägg!

Jag var faktiskt inte ironisk.. svårt att tycka om eller tycka illa om nån på nätet om man inte träffat personen..

Som när man dejtar på nätet så när man väl träffar tejen så känns det som om det är en helt annan person som man snackat med på nätet fast man känner till en del fakta 😉

• Oregistrerad

Gäst
    15 oktober, 2007 vid 19:22

Skönt att se att pure står över looserstilen från mannen vars främsta merit är att kissa i dräkten.

• drx

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 18:09

När går denna event av stapeln??? /Surfsugen

• kris

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 18:16

Nu till helgen.. Läs mer på http://www.gwc.se

• robrox

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 18:32

Hade varit kul att haka på och fota men det skiter sig för min del. Blir det vind??

• drx

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 18:33

Okaj, låter ju riktigt trevligt, men det ser la ut att bli helt vindstilla hela helgen?

http://www.windguru.cz/int/index.php?sc=11

• jeppo_f

Medlem
    16 oktober, 2007 vid 20:12

Preliminärt blåser vi av resan denna helgen. Definitivt besked kommer tas imorgon kväll, men om inte prognosen ändrar på sig radikalt flyttas resan till nästa helg istället. Vattentemperaturen kommer forfarande vara helt ok då.

/jeppo – Reisleiter

• basse

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 13:46

Jahoppp….. spana in DMI 5 dygnarn bojs!!!
    Jag antar att det just nu är GO på Klubbresan!

Själv tar jag båten på söndag morgon och möter upp i vid piren i Hanstholm när vi hämtat nyckeln till stugan!

Visst är det många dagar kvar och mycket kan hända men det är iaf bra att det rör lite på sig!!

• jeppo_f

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 15:04

Nja, det är fortfarande inget definitivt go på resan. Som det ser ut nu avvaktar vi och kör kanske en Skagen-över-dagen på söndagen. Men måndagen ser ju nice ut!

/jeppo

• supergleiter

Medlem
    24 oktober, 2007 vid 16:26

Lejet på söndag – måndag ser annars inte fel ut. Sista tillfället detta året?

• jeppo_f

Medlem
    25 oktober, 2007 vid 09:44

Enligt windfinder är det rent kriminellt att inte åka till danmark i helgen. Söndagen ser sjukt bra ut!! Klubbresan blir alltså av. Det kommer dessutom blåsa syd, så det kommer bli varmt å gött.

Planen är att åka över lördag morgon, och hem söndag kväll, eventuellt måndag kväll beroende på hur måndagen ser ut, men vi är flexibla.

Ring mig på 0706-857001 om ni vill med.

/Jeppo

• johan_gbg

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 07:20

Prognosen ser jublande bra ut. Uppvärmningssegling på lördagen. Kanske 5.0 2-2.5 meter.

Söndagen, Yeah. Brallar det i med större waves.

Mathias söker någon att ta sig över med. Om du inte redan vet så e han en mycket trevlig prick.

Nu åker vi
    /Johan

• s31

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 09:04

Nån som har plats över i bilen??
    bara lilla jag + vågis + 3segel, mast,bom..
    Pliiis!
    //Mathias S31

• zoffe

Medlem
    26 oktober, 2007 vid 11:53

Hej jag ska inte förstöra reseplanen.Men är inte syd frånlandsvind i klitt?:confused2:

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing GWC klubbresan till klittmöller

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.