Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › GWC SLALOM #2körs tisd 15/6 kl19
-
GWC SLALOM #2körs tisd 15/6 kl19
Publicerad av markram på 14 juni, 2004 vid 16:17GWC SLALOM #2körs tisd 15/6 kl19
Plats: Fiskebäckdixon svarade 20 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Om det blir lika blåsigt som det var idag (topp 21m/s 16m/s medelvind) så blir det “shitbay”.
-
Kan bli rätt blåsigt, hoppas få se fler än Erik
köra laydowns i kväll.. -
Vart kör man i fiskebäck idag?? Vid riggdäcket eller vid “tippen”??
-
Det lär bli Shitbay (tippen) där kan man lätt se inte bara landnära bojen utan även den yttre, det är dessutom hyffsat bekvämt att flytta bojjarna om vinden vrider, men vi får se vinden bestämmer..
-
hrm, det serut som att et bara kommer bli Erik som kan köra ikväll 😛
-
Mark!
Flytta till imorgon.Jag skall på räkkryssning med jobbet ikväll
-
Svar till:
Mark!
Flytta till imorgon.Jag skall på räkkryssning med jobbet ikväll
[/ QUOTE ]
Hade jag gärna gjort men ett möte i jobbet sätter stop för det.
-
Just de Mark, jag köper seglet… jag tar med mig pengarna ikväll!
-
Återigen strandstart i solsken men denna gång blåste det så att det var bra tryck för de som körde wave-segel på 4,2 och supertryck i 5,5 emellanåt för Erik som representerade slalom-skolan (med högst hastighet och höjdtagning men besvärligare att gippa i den krabba sjön).
Det var alltså fullt tryck och fyra heat med en blandning av fullblodsslalom til freeride och wave-prylar i varje heat.Pg.a ryggskada fegade jag ur och dessutom måste ju någon starta fältet och hålla koll på målgången..
Resultat kommer senare vore kul om någon har tagit lite bilder med..
-
Hej Mark,
Var det många som hade brädor bredare än 90cm och större än 9m2 som ville vara med och åkte hem besvikna över att GWC överförmynderi stoppade dom 😉
/Mats
Logga in för att svara.