Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing GWC Speed Open planering

• GWC Speed Open planering

Publicerad av fredrik-ygge på 4 juli, 2006 vid 11:16

Talade med Lars Bjärkling idag och alla är välkomna på korvgrillning vid havet och planering inför höstens tävlingar hemma hos Lars kl 19 imorgon onsdag 5/7!

Om det är för få som kan så tar vi det efter semestrarna istället. Det är ju ingen panik, men dels vore det bra att samla alla intryck medans de är i färskt minne och dels kräver vissa saker lite framförhållning. T.ex. vore det roligt att söka sponsring till priser. För att ta fram ett riktigt bra sponsringerbjudande (och därmed de riktigt fina priserna) krävs dock lite planering.

Svara på detta inlägg om ni kan eller ej. (De som inte varit med i tävlingen och inte kan komma behöver naturligtvis inte svara. :wink:)

Edit: Summerar status på anmälningarna imorgon (5/7) runt lunch. Återkommer då också med mer detaljer.

Edit 2: Jag har bil och har plats för fyra från västra Gbg. Om någon vill ta en solnedgångspilsner till korven…

fredrik-ygge svarade 18 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • rogerw

Medlem
    4 juli, 2006 vid 13:49

Trevligt, jag kommer……

• Knatte

Gäst
    4 juli, 2006 vid 15:15

Jag funderar på att komma dit :tongue::smile:

• fredrik-ygge

Medlem
    4 juli, 2006 vid 15:26
    Knatte wrote:

Fundera mindre! Kom bara!

• speedjanne

Medlem
    4 juli, 2006 vid 17:36

Kan tyvärr inte ,tanten jobbar kväll…

• speedjanne

Medlem
    4 juli, 2006 vid 17:49

Säger härmed också upp mig som meterolog!

• Knatte

Gäst
    4 juli, 2006 vid 18:38
    fredrik.ygge wrote:
    Knatte wrote:

Fundera mindre! Kom bara!
    Sådana stora och svåra beslut, kan inte tas utan en regäl funderare 😀 😀

• fredrik-ygge

Medlem
    5 juli, 2006 vid 10:29

Vi ställer in kvällens planering. Bara tre som sagt ja och en obestämd. Vi skulle säkert kunna ha trevligt att tänka ut bra idéer, men det känns som att fler av de centrala aktiva surfarna skulle vara närvarande för att gruppen skall bli beslutsför.

Talade med Speedjanne igår och han är tillgänglig andra kvällar denna och nästa vecka. Det gäller även mig även om jag planerar att pendla en del till Varberg under den veckan.

Om någon orkar göra ett nytt försök att samla gruppen innan semester så kör hårt. Annars hörs vi framåt höstkanten i ärendet.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA