Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › habo?
-
habo?
Publicerad av pjoter på 28 juli, 2004 vid 09:00vad tror ni om habo i eftermiddag en grundvind på över 5 nu så det borde bli åkbart när brisen kommer!
patrikol svarade 20 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
allvar? blåser det över 5 i habo nu? kanske man får palla sig till lomma idag då.
-
haha, vad gör ni killar hela dagarna?? en annan tittar på vindmätarna minst varje halvtimme då man är hemma (dvs jämt)
-
jag mest pendlar mellan, vindmätaren/steffo/nlsidan och det underbara spelet spindelharpan
-
Tja idag njuter jag av ledigheten men sen är det jobb nästan dygnet runt hela helgen inte ledig förräns på måndag!
-
Nej men vi var jävlig nära igår blåste 6 m/s ett tag men vi missade det precis. Funkar ju bara på kvällen och om det inte är något folk där vilket är ganska ovanligt
-
är det inte alltid folk på ribban vid den här tiden? iaf om det blåser under 10 väl?
förstår dom nästan.. va jävligt gott i habo igår trots att det inte blev nån surf.. soligt å varmt i vattnet..
nu har vinden gått ner lite.
men när det e såhär varmt så borde det väl räcka med några m/s som grund eller? -
Tror inte det håller i Habo…. Jag ska hämta en komis i Löddeköpinge så vi kör förbi habo om en timme eller 2. Om det blåser då tar vi en sväng…
Logga in för att svara.