Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Habo
-
Habo
Publicerad av wind-lover på 31 december, 2006 vid 08:29Dom här dagarna framöver ser galna ut !:laugh:
för att inte tala om hur det ska blåsa imorgon…
Kolla in måndag: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=52724&a=605953&buttonId=location&forcastType=0&selectedId=&searchText=&continentId=10&countryId=1001&locationId=10010112062
även här: http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/baltsund.htm
till och med så kan det nå stormstyrka i byarna:grin: :crazy:Någon som funderar på att sticka ut idag eller någon dag..(måndag;))?
ska laga 3.7:an så jag slipper köra så överriggat som igår!heheHa’de fint
wind-lover svarade 18 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Passar idag, stukade foten lätt igår i Habo. Det ser ju ut att ha lugnat sig lite nu, blåste 21 i medel för en timma sedan. Men du får nog bra drag i 3.7an idag med.
Rock on Linnea!
-
Jag ska definitivt ut i Habo imorgon!! Min förkylning är på väg ut ur kroppen nu äntligen och jag är så surfsugen att jag inte kunde sova mycket i natt, underbart att höra vinden nästan lyfta taket tidigt i morse 🙂
-
Det var riktigt bra idag i habo, blev riktigt fina åk i solen och det var ju inte alls kallt.:)
verkligen kul att så många var där! 🙂Jag ska också ut imorgon med min NYLAGADE 3,7:a !!!:grin: 😀 😀
Hoppas nu att det kommer många imorgon????
Det blir ju garanterat bra me vind, prognosen ser galen ut!!:laugh: -
Hur kan d komma sig att wind-lover har blivit så jävla duktig så snabbt? När jag var lite i Habo nu i sommar så såg jag aldrig henne där ute och nu när man kommer ser man en brud som e så sjukt duktig! Hur?
-
@Naish 356873 wrote:
Hur kan d komma sig att wind-lover har blivit så jävla duktig så snabbt? När jag var lite i Habo nu i sommar så såg jag aldrig henne där ute och nu när man kommer ser man en brud som e så sjukt duktig! Hur?
Hahahaha:grin: tack, snällt sagt!
Jag började surfa ”på riktigt” i augusti detta året när jag fått mina första prylar!
Men under hela sommaren och flera sommrar tillbaka så har jag lirat i lättvind med klubbens nybörjarsaker i Lomma. Då var det bara något jag gjorde på somrarna och det var aldrig något planande utan bara fram & tillbaka.;)
Denna sommaren så började jag lära ut till nybörjare och det lärde jag mig mycket på.!!
Sen när jag fått mina egna saker var det bara att börja träna, träna och träna.
Varje dag det blåser är jag där.!!!:)(som ni kanske har märkt;)) -
Som det ser ut nu så blir det S-SV riktning och det kommer öka under hela dagen…
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=52724&a=605953&continentId=10&countryId=1001&locationId=10010112062&forcastType=3
Det blir perfekt imorgon!! missa nu inte denna dagen!!:laugh:Gott nytt surf år på er!!:)
-
Jag såg er som var ute i Habo idag, och damn, där missade jag definitivt bra surf! Grattis till er som fick njuta!
Tänk att få börja 2007 med en klassisk dag. Prognosen är ju GRYM och det blir helt klart snabbt i säng efter tolvslaget för att förbereda kroppen för stormsegling. :cool2: 🙂 -
😀 Stormsegling!!:grin:
God morgon på er!
Som det blåser där ute, det blir perfekt idag ju!!:grin:När kommer ni andra ut?
-
där är ingen i habo:frown: och jag får inte surfa själv….
Jag Måste Ut!!:wink:hoppas det kommer någon lite senare???:)
Logga in för att svara.