Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo 31/7 förmiddag?

• Habo 31/7 förmiddag?

Publicerad av danskdjavel på 30 juli, 2010 vid 18:38

Hey…frv.dk pratar om 6-8ms SV i morgen förmiddag och 8-10ms S (går S til Habo??) vid 14-tiden…
    Är sugen på at ta revanch omkring klokken 10 (alt för mycket vind til 12’er idag 🙁
    Är der andra som kunna väre klar då??

danskdjavel svarade 14 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • gurragranat

Medlem
    30 juli, 2010 vid 19:51

Tjena! Jag är på ett nytt försök img. Var riktigt sugen på att sticka ut idag, men en 12a var nog inte rätt idag. Jag ska försöka ta mig till Habo vid 10 img. Blir ett par öl ikväll så får se om jag lyckas hålla tiden=)

• danskdjavel

Medlem
    31 juli, 2010 vid 07:14

Cool! Frågan är bara om det funker med vindrikting söder?? Jeg vet inte? Om det går da satser jag på kl. 11.30…
    Kommer där andra?

• gurragranat

Medlem
    31 juli, 2010 vid 08:01

Fint, då drar jag dit runt elva istället.

//David

• danskdjavel

Medlem
    31 juli, 2010 vid 08:26

Perfekt…så får vi testa…evt. kan gå lite längre norrut på stranden for att få en bättre vinkel på vinden…
    se evt. dette
    [ame=”http://www.steffo.nu/forum/showthread.php?t=22583″]Viktig info gällande Habo Ljung Camping!!!!!!!!! – http://www.Surfzone.se[/ame%5D
    ses
    /Jacob

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo 31/7 förmiddag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.