Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo fre?
-
Habo fre?
Publicerad av kaiser på 11 november, 2004 vid 11:22Ser ju ut att kunna bli kul, sv o allt.
patrikol svarade 20 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 37 Svar -
37 Svar
-
Gött då får vi hålla tummarna för att vindgudarna är med oss!
-
Svar till:
Jag kommer långväga för att njuta av Habo på Fredag.
[/ QUOTE ]
Brickan för bövulen, pallra din växjö r..v till mynningen istället.. lite waves i villshärad skulle du gilla
-
Eklov sa samma sak när jag pratade med honom i dag men han figurerar i kiteflame kretsar han med.
Får väl ta en tur mynningen en helg men lär väl inte bli besviken.
-
Ring eller skriv när ni drar dit. Jag är på!
Oscar 0709-245268
-
Svar till:
Eklov sa samma sak när jag pratade med honom i dag men han figurerar i kiteflame kretsar han med.
Får väl ta en tur mynningen en helg men lär väl inte bli besviken.
[/ QUOTE ]
ring om de blir vivaLaMynning
-
Oscar jag ringer eller kommer upp och knackar på om det blir aktuellt för mig. drar nog ut rätt tidigt i så fall. vid 9 när jag lämnat på dagis.
-
Fan va gött folks skriver ett mess t dig oscar, o patrik vi kan väl oxå höras av. om inte här så via mobil.
Nu jävla ska malmö vinna royal league oxå!
-
Svar till:
Oscar jag ringer eller kommer upp och knackar på om det blir aktuellt för mig. drar nog ut rätt tidigt i så fall. vid 9 när jag lämnat på dagis.
[/ QUOTE ]
Har själv inga barn med kompisarna klagar på att man inte får ha barnen på dagis när man är ledig. Är det bara allmänt gnäll eller smyger du med kitandet? -
Sant men nu är det så att vi är alla kite instruktörer så vi är ju ute och instruerar!
Då jobbar ju vi liksom och då får man ju ha barnen på dagis så de så!
-
Visst vi hörs jobbar tills i morgon kl 8:00 så jag kan nog inte vara ute i Habo förräns vid 11:00 tiden
-
Låter bra. Sticker möjligen dit lite tidigare.
Pjott hänger ev. med oxå. Kanske kan filma om du vågar låna ut din kamera patrik
Logga in för att svara.