Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo fredag
-
Habo fredag
Publicerad av christian12345 på 16 maj, 2008 vid 11:44Det börjar susa lite här i träden tycker jag. Någon som är på väg ut till Habo? Borde ju brisa tycker man…
gh0st svarade 16 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
@christian12345 465900 wrote:
Det börjar susa lite här i träden tycker jag. Någon som är på väg ut till Habo? Borde ju brisa tycker man…
jag är på väg ut 🙂
-
@christian12345 465934 wrote:
har du någon mobbe som man kan ringa till, baddildo?
testa. 0705194710
-
mjersen;465942 wrote:testa. 0705194710
ingen som svarar. jag tar det som att han är ute på vattnet och rippar som fan. jag sticker ut om en kvart.
-
mjersen;465942 wrote:testa. 0705194710
Vafain Marre! Lämna ut mitt nummer på detta viset 😉 Här ligger man o försöker sova på andra sidan jorden så ringer Christian och när jag kollar upp numret på hitta.se så står det dessutom att han är kung-fumästare…
Hoppas att ni får en bra dag med bris grabbar, själv ska jag ner till kitebeach och förhoppningsvis få lite vind jag med. Har fan varit vindstilla i sex dar…. -
@nordstedt 465957 wrote:
Vafain Marre! Lämna ut mitt nummer på detta viset 😉 Här ligger man o försöker sova på andra sidan jorden så ringer Christian och när jag kollar upp numret på hitta.se så står det dessutom att han är kung-fumästare…
Hoppas att ni får en bra dag med bris grabbar, själv ska jag ner till kitebeach och förhoppningsvis få lite vind jag med. Har fan varit vindstilla i sex dar….hahahah vafan matthias lomma eller martin lomma e inte så jefvla lätt o hålla reda på =) här e det rikigtga numret till balliiboo 0708 883197
-
Hehe. Sorry, det var inte meningen att göra kung-fu på dig 🙂
Det brisade lite i Habo, men man var tvungen att väga 47 kilo och köra spleene för att det skulle funka med 12:an!
-
Lugna puckar, jag behövde ändå gå upp! Najs dag i cabarete idag bortsett från elva hål i kiten….
-
@nordstedt 466064 wrote:
Lugna puckar, jag behövde ändå gå upp! Najs dag i cabarete idag bortsett från elva hål i kiten….
nää vad har du nu gjort?
-
@nordstedt 466064 wrote:
dom lagar dom skit billigt där… finns en som syr precis vid hotelet tror jag..
-
Hahaha Chrille, jag som tyckte att jag hade en fet titel i form av ”Direktör” men du krossar ju. Ska vi smasha lite plankor och tegelstenar nån dag?
-
Nä, habo bjöd inte på någon vind igår.. det var bara personer i viktklassen -50kg som planade. Imorgon kanske det går av?
Logga in för att svara.