Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo fredag 16/3?

• Habo fredag 16/3?

Publicerad av kinetic på 14 mars, 2007 vid 07:51

Tänkte eventuellt passa på att ta premiären i Habo på fredag, ser ut att bli en hyffsad dag med sol o runt 8m/s. Är det någon annan som kommer segla där på fredag eller blir man själv om man nu passar på?

wind-lover svarade 18 år sedan 8 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • wind-lover

Medlem
    14 mars, 2007 vid 15:02

Om det blir bra med vind kommer jag ut strax innan 16-tiden på Fredag. 🙂

Ser ju även riktigt bra ut till på Lördag också!

• axxelerator

Medlem
    14 mars, 2007 vid 21:19

Yes! Yes! Lördag ser definitivt seglingsbar ut! Allt annat inplanerat får ryka, på lördag är det surf hela da’n…

• bladh

Medlem
    15 mars, 2007 vid 07:42

Lördag blir det surf!

Någon snäll själ som kan tala om hur vattenståndet är i habo nu? Och tångförekomsten.. Är det 50/50 tång och vatten som vanligt eller är det lite mindre nu på vårkanten?

//martin

• klang

Medlem
    15 mars, 2007 vid 07:56

@Axxelerator 370161 wrote:

Yes! Yes! Lördag ser definitivt seglingsbar ut! Allt annat inplanerat får ryka, på lördag är det surf hela da’n…

Njaaa… du hinner väl med LBWS årsmöte kl. 12 🙂

/Robert

• wind-lover

Medlem
    15 mars, 2007 vid 12:19

@bladh 370219 wrote:

Lördag blir det surf!

Någon snäll själ som kan tala om hur vattenståndet är i habo nu? Och tångförekomsten.. Är det 50/50 tång och vatten som vanligt eller är det lite mindre nu på vårkanten?

//martin

Där är nog ganska grunt eller väldigt grunt. Annars så är det ingen tång alls, det var det iaf inte förra måndagen och har inte varit sen några månader tillbaka. Riktigt naajjjs kommer det ju att blåsa i helgen! 🙂
    //snäll själ

• wind-lover

Medlem
    15 mars, 2007 vid 12:22

@Klang 370225 wrote:

Njaaa… du hinner väl med LBWS årsmöte kl. 12 🙂

/Robert

och självklart ska man inte missa det roliga klubbmötet!! 🙂

…man får ju surfa innan och efteråt!

• fng

Medlem
    16 mars, 2007 vid 11:41

Det är ju jävla typiskt när man är borta typ 2 helger om året att det ska bli denna när det ju är uppenbart läge för episk surfpremiär efter snökaoset..
    Fanfanfanfan.

• wind-lover

Medlem
    16 mars, 2007 vid 14:22
  • klang

Medlem
    16 mars, 2007 vid 14:57

@wind-lover 370515 wrote:

http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/baltsund.htm

😀

när åker folket ut imorgon?

Har inte bestämt mig om jag skall köra en runda innan mötet, men jag tror jag väntar till efter…

/Robert

• kinetic

Medlem
    16 mars, 2007 vid 15:37

Det va ingen vind idag..Nåja ser ju bättre ut imorgon, kanske lite fööör bra ut med tanke på att jag bara släppat med mitt största segel (7.6). Blir det inte allt för jäkla kallt o inte tok-mycket vind så skall jag ut:-)

• alexxx

Medlem
    16 mars, 2007 vid 16:04

Äntligen!!!!!!
    Sticker nog vid nio-tio tiden i morgon!:laugh:

• r3wefew

Medlem
    16 mars, 2007 vid 23:37

bahh man kan ju inte lägga ett möte när det skall blåsa! jag kanske kommer ändå får se..

/ Fredrik

• kinetic

Medlem
    17 mars, 2007 vid 07:59

Hur dags drar folket till Habo idag? Själv tänkte ja dyka upp runt 12 tiden. Ser inte direkt varmt ut idag men om solen tittar fram så ska de nog gå o köra en liten stund utan handskar…Hoppas bara vinden inte ökar mer än de ca 12-13m/s i medel som det blåser enligt LBWS beachcam, för annars blir det tufft/omöjligt me 7.6

• wind-lover

Medlem
    17 mars, 2007 vid 08:13

Jag är på att sticka ut nu, men bara om det är nån annan där också… hehe
    annars tar jag efter mötet, alltså efter 12-13-14 tiden nån gång (om ingen kommer nu ;)) nåågoon??? :laugh:

• wind-lover

Medlem
    17 mars, 2007 vid 08:39

okej jag chansar på att någon är där, och åker snart :laugh: kommer va där mellan 10-11tiden om inte nån protest kommer oväntat från min pappa nu.

:laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo fredag 16/3?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.