Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Habo helgen?
-
jag å clemens körde bjärred idag. vi riggade det minsta vi hade dvs 4.2 båda två, med det var helt omöjligt. jag tog typ en vända å clemens ett par fler, men det var på tok för blåsigt.
körde förbi habo å kollade typ5 gånger åsså, men såg ingen ute, eller ens med utrustning på land. illa. -
@Knatte 359531 wrote:
Testat både IE och Firefox. Jag får aldrig möjlighet att skriva lösen eller login. Det blir bara acess nekad direkt 😡 Kan du inte lägga upp några bilder här på galleriet så man kan se lite surfkort 😀
Vild gissning: Du har skrivit in fel login/lösen en gång och så har webläsaren sparat det. Nästan gång skickar den de felaktiga uppgifterna automatiskt utan att först fråga. Tyvärr minns jag inte hur man åtgärdar, men det ska gå.
-
@Rasmus_W 360029 wrote:
Vild gissning: Du har skrivit in fel login/lösen en gång och så har webläsaren sparat det. Nästan gång skickar den de felaktiga uppgifterna automatiskt utan att först fråga. Tyvärr minns jag inte hur man åtgärdar, men det ska gå.
I Firefox: ”Verktyg” -> ”Rensa ut känslig data” (eller Ctrl+Shift+Del). Bocka i ”Sparade lösenord”, bocka eventuellt ur annat som du vill spara.
-
Knatte
Gäst16 januari, 2007 vid 09:31@Rasmus_W 360029 wrote:
Nope! jag kommer aldrig så långt, att jag kan skriva några lösenord, så med andra ord är inte detta felet aktuellt:smile:
Logga in för att svara.