Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo i morgon Tisdag 0610
-
Habo i morgon Tisdag 0610
Publicerad av patrikol på 9 juni, 2008 vid 16:58Ser ut att bli riktigt gött med vind i morgon siktar på en Heldag! 🙂
babilidoo svarade 16 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Min bror kommer att köra heldag imorgon i habo..
Lutar lite åt ribban på eftermiddan för min del.
-
det blir nice! christian1-8 tar med grill o jag kirrar ketchup o rostadlök. så ta med korv så blir det nice.
-
För att kunna köra med tolvan som är min enda kite måste jag nog bara där tidigt på morgonen… någon annan som dyker upp då?
-
är ganska mycket nybörjare så när det kommer upp emot 10-11 blir jag lite nervös.. :p
-
Fan borde inte men jag kommer ut en timma eller två, fan vad länge sen det var habovindar. När börjar folket komma ut?
-
@Schmitz 473668 wrote:
är ganska mycket nybörjare så när det kommer upp emot 10-11 blir jag lite nervös.. :p
Ahh dont be man!!, make sure you say hi to everyone and they will keep an eye open for ya… its ok, you dont have to hug them… at first… : )
have an awesome session if I dont see you and I am riding waves : )
-
Äntligen lite västliga vindar!!
Jag glider ner runt 12-13. Har ingen bil så kör någon från Malmö blir jag glad om ni kan plocka upp mig! Bor mellan caroli och värnhem.
Slå en pling 0705750178När tänds grillen? 😀
-
Härlig dag!
Var i Habo 10:00-16:00 riktigt gött! Hur blev eftermiddagen?
Tack för gott sällskap vid grillen. -
Sjukt fin dag både på vattnet och vid grillen 🙂
Det blev kaos framåt kvällen med tokmycket vind som körde upp och ner.
-
Jajamensan, härlig grillning!
Det började bralla på ordentligt vid 16 efter det vridit upp mot V-NV.
Satt på stranden och tittade sista timmen vid 19 och får ge beröm till alla duktiga åkare vi har här nere!! Riktigt inspererande 😀Någon mer som har problem att få ut sanden ur öronen?
Logga in för att svara.