Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo i morgon Tisdag 0610
-
Habo i morgon Tisdag 0610
Publicerad av patrikol på 9 juni, 2008 vid 16:58Ser ut att bli riktigt gött med vind i morgon siktar på en Heldag!
babilidoo svarade 16 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Min bror kommer att köra heldag imorgon i habo..
Lutar lite åt ribban på eftermiddan för min del.
-
det blir nice! christian1-8 tar med grill o jag kirrar ketchup o rostadlök. så ta med korv så blir det nice.
-
För att kunna köra med tolvan som är min enda kite måste jag nog bara där tidigt på morgonen… någon annan som dyker upp då?
-
är ganska mycket nybörjare så när det kommer upp emot 10-11 blir jag lite nervös.. :p
-
Fan borde inte men jag kommer ut en timma eller två, fan vad länge sen det var habovindar. När börjar folket komma ut?
-
@Schmitz 473668 wrote:
är ganska mycket nybörjare så när det kommer upp emot 10-11 blir jag lite nervös.. :p
Ahh dont be man!!, make sure you say hi to everyone and they will keep an eye open for ya… its ok, you dont have to hug them… at first… : )
have an awesome session if I dont see you and I am riding waves : )
-
Äntligen lite västliga vindar!!
Jag glider ner runt 12-13. Har ingen bil så kör någon från Malmö blir jag glad om ni kan plocka upp mig! Bor mellan caroli och värnhem.
Slå en pling 0705750178När tänds grillen?
-
Härlig dag!
Var i Habo 10:00-16:00 riktigt gött! Hur blev eftermiddagen?
Tack för gott sällskap vid grillen. -
Sjukt fin dag både på vattnet och vid grillen
Det blev kaos framåt kvällen med tokmycket vind som körde upp och ner.
-
Jajamensan, härlig grillning!
Det började bralla på ordentligt vid 16 efter det vridit upp mot V-NV.
Satt på stranden och tittade sista timmen vid 19 och får ge beröm till alla duktiga åkare vi har här nere!! Riktigt inspererandeNågon mer som har problem att få ut sanden ur öronen?
Logga in för att svara.