Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo i veckan?

• mr_skans

Medlem
    5 december, 2007 vid 20:45

Hur kallt har ni det där hemma nu? Jag kommer från England på lördag men mina grejor får vara kvar här över julen. Har ju lite kites hemma så knör jag ner våtdräkten så är det ju lugnt. Fast kom just på att brädan är ju här vilket är kasst.
    /H

• jonaish

Medlem
    5 december, 2007 vid 20:53

Lörda kommer bli najs….

Vilka här, är där då?

• aka_kalle

Medlem
    5 december, 2007 vid 22:40

@ä-holm 432670 wrote:

phfffff hi-fien var grym kan inte tänka mig att havocen är bättre. säg att du är bissy i morgon

Hifin är lätt min favorit. Hoppas mötet går kvickt är sjukt sugen på att dra ut igen imårrn, ringer dig när jag vet!

• skotten

Medlem
    6 december, 2007 vid 01:06

hell if I ever get out of work I am on for the weekend.. One of you liquid force beeaches will need to lend me a board…

• jonaish

Medlem
    6 december, 2007 vid 07:06
    skotten;432737 wrote:
    hell if I ever get out of work I am on for the weekend.. One of you liquid force beeaches will need to lend me a board…

maybyy i will…

• aka_kalle

Medlem
    6 december, 2007 vid 07:48

@skotten 432737 wrote:

Har den nya Recoil 133×40 du kan låna och testa.

• larson

Medlem
    6 december, 2007 vid 16:52

Någon som kommer till Habo imorgon? Är ledig hela dagen och det prognoserna ser jäkligt fina ut!! Ngn mer än jag och en termos oboy som vill kitea? (termosen får nog stanna i bilen tror jag)

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo i veckan?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.