Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo idag!!!

• surfslusken

Member
    27 december, 2007 at 12:45

@wind-lover 435479 wrote:

Termosen med chokladmjölk, men verkligen inte kaffe! 🙂

Sluta va så 14is töntig nu! Din surfkarriär kommer inte bli lång om du inte lär dej sörpla de ljuva kaffet! De är de som gör livet värt o leva håller en igång på roadtripparna!

• naish

Member
    27 december, 2007 at 14:47

Förhelvete vilken dag. Bilen sabbades på motorvägen så hade inte ditt nummer bananen… Hoppas surfet var bra iaf.

• wind-lover

Member
    27 december, 2007 at 14:56

@surfslusken 435554 wrote:

Sluta va så 14is töntig nu! Din surfkarriär kommer inte bli lång om du inte lär dej sörpla de ljuva kaffet! De är de som gör livet värt o leva håller en igång på roadtripparna!

Men jag tänker inte sätta mig in i nått beroende… Jag bestämde mig för det redan när jag var liten o såg mamma komma o säga “” ååååhah mååste haaa kaaaffee” … Som en drog? JA… usch! 😉

• klint

Member
    27 december, 2007 at 15:09

Hur är det med sjögräs i Habo nu, funkar rak fena?

• surfslusken

Member
    27 december, 2007 at 15:24

@wind-lover 435565 wrote:

Men jag tänker inte sätta mig in i nått beroende… Jag bestämde mig för det redan när jag var liten o såg mamma komma o säga “” ååååhah mååste haaa kaaaffee” … Som en drog? JA… usch! 😉

Inte bli beroende av nåt?? Försök o sluta surfa då!! Du e ju redan torsk på de, så de e bara o gå vidare på kaffet! O du, du e fortfarande liten!!:)

• Oregistrerad

Guest
    27 december, 2007 at 15:54

Kaffe är en centralstimulerande och psykoaktiv drog. Hälften av alla ångestpatienter slipper psykofarmaka om de upphör med te, kaffe och coladrycker. Koffein skapar hos ett flertal individer depressivitet och modlöshet mellan kickarna. Svårigheter med sömnen och alltför tidigt uppvaknande med svart grubbel kan bli bättre om man upphör med koffein. Koffein höjer nervspänningen och kan trots uppåtkänslan ge sämre koncentrationsförmåga och mindre framgång vid prestationer. Alltfler ungdomar väljer bort både koffein och alkohol.

• wind-lover

Member
    27 december, 2007 at 16:17

@surfslusken 435571 wrote:

Inte bli beroende av nåt?? Försök o sluta surfa då!! Du e ju redan torsk på de, så de e bara o gå vidare på kaffet! O du, du e fortfarande liten!!:)

Hahaa okej! Men det luktar så illa också.. Tänker ALDRIG börja!

@Oregistrerad 435576 wrote:

Alltfler ungdomar väljer bort både koffein och alkohol.

Speciellt alkohol

😉

• Oregistrerad

Guest
    27 december, 2007 at 16:22

ditt liv verkar fattigt

• surfslusken

Member
    27 december, 2007 at 16:39

@Oregistrerad 435580 wrote:

ditt liv verkar fattigt

Vore de bara fattigt skulle de va väl. Men de e ju så mkt annat skit oxå. Kanske e just därför ja gått ner mej helt i kaffeträsket?

• bananen

Member
    27 december, 2007 at 18:42
    Naish;435564 wrote:
    Förhelvete vilken dag. Bilen sabbades på motorvägen så hade inte ditt nummer bananen… Hoppas surfet var bra iaf.

Det är lugnt. Jag har en liknande historia:

Parkerade bilen vid ljungskogen och riggade 4.7. Körde med perfekt drag i typ 1.5 timma. Riktigt najs, tom lite vågor ute på revet. Inte kallt och inget regn – en bra session alltså.

Gick upp, riggadde ner och bytte om. När jag skulle åka och petade in ettan hörs ett raaaassssseelll. Inga växlar gick in! Otroligt dålig tajming, badplaser i december är inte så välbesökta i slutet av december. Fick tag på svågern som bogserade… Gissar på en reparation i trakten av två nya brädor. Suck.

Men surfet var bra 😀

• rasmus_w

Member
    27 december, 2007 at 23:37

Jag väntade tills jag var 25 eller nåt innan jag började dricka kaffe och jag har surfat i 20 år, det är väl en hyfsat lång karriär.

Fast okej, spriten smakade jag redan på gymnasiet, det kan ju såklart ha varit därför.

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo idag!!!

You must be logged in to create new discussions.