Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › habo idag
-
habo idag
Publicerad av hakanh på 14 oktober, 2008 vid 11:34Verkar kunna vara rätt schysst i habo idag. Jag tar nog bussen ner där nu. Nån annan som ska dit?
hakanh svarade 16 år, 5 månader sedan 8 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
hakanh;508107 wrote:Verkar kunna vara rätt schysst i habo idag. Jag tar nog bussen ner där nu. Nån annan som ska dit?
jupps väntar bara på att en polare ska komma hem sen drar vi ner till habo vi med. lär väl bli runt fyra halv fem vi är där nere..
-
jepp va riktigt bra ladd i min 11:a med och dessutom sol på det, riktigt najs:grin:
Någon som ska dit imorn med? Ser ut som det kan bli vind under tidig em. Jag sticker nog ner vid ett-tiden imorn om det verkar vara vind då.
Förresten tack för launchen Martin!
-
Kan som vanligt mellan 10-14 men kan kanske stanna till 15 men inte längre så är det bara vind så kör jag några timmar.
-
ok om det är vind redan vid 10.00 med så kan jag sticka ner då så är vi 2 st iaf. Har inga föreläsningar nu utan är tentaplugg som gäller vilket gör att jag är rätt flexibel med tider.
Patrikol vi kan ju höras i denna tråden imorn vid 9-9.30 innan man eventuellt drar ut så slipper vi riskera att komma ner där ensamma.
/Håkan
-
@hakanh 508296 wrote:
ok om det är vind redan vid 10.00 med så kan jag sticka ner då så är vi 2 st iaf. Har inga föreläsningar nu utan är tentaplugg som gäller vilket gör att jag är rätt flexibel med tider.
Patrikol vi kan ju höras i denna tråden imorn vid 9-9.30 innan man eventuellt drar ut så slipper vi riskera att komma ner där ensamma.
/Håkan
Sticker nog ine ut förräns vid 11 eller 12 tiden måste dra igen senast 14:45 så man får hoppas att vinden verkligen kommer då. Verkar vara helt dött just nu.
-
jepp verkar helt dött nu men ska öka under dagen. jag sticker ner när det verkar bli vind under förutsättning att det inte regnar.
-
patrikol;508399 wrote:Nu har tiden passerat för mig mycket regn här just nu och ingen vind.
Jag får hoppas på morgondagen!Ja här ösregnar det för tillfället, dessutom verkar det bli nästan ren syd och jag tycker att det brukar va rätt byigt i habo då.
Hoppas nog också på imorn och som det ser ut nu verkar det bli bra vind på förmiddagen, hoppas bara vi slipper regn…
-
jag har för första gången på länge tid att surfa i dag.
blir jag ensam om jag drar till habo idag?
-
ä-holm;508406 wrote:det ser ut att sluta regna i em
Hmm ja regnet har faktiskt avtagit här i lund och dessutom har det börjat vaja i träden :laugh:. Ja e ju sjukt sugen asså. Jag tror jag pluggar 2 timmar till och om det inte regnar längre då sticker jag nog ut. Hoppas att där e lite folk isf.
/Håkan 0709137985
Logga in för att svara.