• pjoter

Medlem
    6 april, 2006 vid 07:04

jag e sugen framåt kvällen. ser ju riktigt gott ut idag!!

får se hur vinden ligger vart de blir.

• lina

Medlem
    6 april, 2006 vid 07:30

fan. måste jobba idag/kväll. hur ser det ut till helgen?/blir galen om jag inte får surfa snart

• mjersen

Medlem
    6 april, 2006 vid 10:23

jag drar till habo om ca 30min..

• jacko

Medlem
    6 april, 2006 vid 10:55

näset levererar

• micken

Medlem
    6 april, 2006 vid 11:41

Har precis varit på Habo. Ensam på stranden, och inte blev det mycket åka heller, knappt 30min. Dåligt med vind och dåligt med vatten. Naturligtvis började det blåsa när allt var nedpackat igen…

/Micke

• sidpiraya

Medlem
    6 april, 2006 vid 12:28

Nä fy fan det får bli en annan dag

• mjersen

Medlem
    6 april, 2006 vid 15:45

fan det va ju riktigt stabilt i habo, körde en 3 timmars session med bra tryck i 9an.. lite regnstänk men solen tittade fram emellanåt.

• annas

Medlem
    6 april, 2006 vid 15:46

hur faan kan du va ute i 3h när de e 4 grader ute? avundsjuk e jag, för jag hade frusit röven av mig

• lars_m

Medlem
    6 april, 2006 vid 16:53
    AnnaS wrote:
    hur faan kan du va ute i 3h när de e 4 grader ute? avundsjuk e jag, för jag hade frusit röven av mig

Hej Mjersen, tak for en god session.

Det var inget problem, det var 3 fede timer fra kl 14-17 – lidt regn i starten, vind til en 13’ner, solskin sidste 2 timer og varmt, man kan sejle uden hoodie nu:-)

Til jer der blev hjemme – I missede en perfekt habodaug

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.