Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › habo imön!
-
habo imön!
Publicerad av george_jung på 15 mars, 2005 vid 10:53verkar såm de ska regna rätt mö på morronen o kring midda så jag drar dit vi 2-3 tiden. nån annan som ska dit?
george_jung svarade 20 år sedan 9 Medlemmar · 34 Svar -
34 Svar
-
jag antar att ajg drar dit…. om det inte blåser för mkt pung, har bara en 16… fan.
-
jag drar dit! ska bli fett har jag bestämt! fick förkört lite där igår. med mörkret kom de lite vind.
sam å ni gubbar som tänkte leka i pölen får nog hoppas på rejäl tö! va saftig is där igår.
-
äää, vafan låna av nån i så fall. jag har med 9 å 13… så de löser sig säkert. gött å åka ju!
-
ääää kom imorron määää! de blir gödet på torsda mä dock..
-
kanske tittar förbi imorrn får se hur mycket tid jag har o vädret. måste plugga.. men man vet aldrig.
-
kom! jag e inte där förräns 3 ändå. blir nån go timme där så kan du plugga efter. det gamla ordspråket ”plugga aldrig mer än du absolut måste”
förresten, vilka kommer och när? jag e där 3 å stannar tills de blir mörkt i princip.. -
okaj. jag kan väl komma då.. kan nog plugga lite innan och efter. . har fet uppsats till freda,.. jauo..
-
ska ni inte sticka förräns vid 3 tiden? jag som tänkte mig en tur rätt snart jag. men goare om man e flera.
-
jag har lyckats slarva bort tiden rätt bra nu så jag kan nog inte va där förrän vid 14:30 kanske. e de en bra tid för folk eller?
Logga in för att svara.