Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Habo imorgon?
-
Habo imorgon?
Publicerad av el_duderino på 28 november, 2007 vid 18:06Fler som tror på morgonsurf i Habo imorgon?
el_duderino svarade 16 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Oregistrerad
Gäst28 november, 2007 vid 22:00@El_Duderino 431285 wrote:
Fler som tror på morgonsurf i Habo imorgon?
jag tror inte din lilla krigare kommer överleva temperaturen i vattnet mange. håll dig till land vettja
-
13 m/s SV nu.. vafan…. jag pallar inte surfa själv!!!!
-
Hoho, jag körde ett morgonsurf i Kämpinge i morse. Satsade hårt och gick upp tidigt och åkte till Skaönr. Var på plats typ halv sju bara för att inse vilken jävla idiot jag är – det är ju för fan becksvart då… Well, efter ett pit-stop på macken och lite mackor åkte jag till Kämpinge och där ljusnade det. Körde 4.7 till halv elva.
Sug på den kontors-suckers!
-
hehe, kontorssuckers! 🙂
Jag tyckte det va kallt idag… men Habo levererade fina 4.1 förhållande iaf!
-
@FilipLomma 431692 wrote:
Någon som hade tänkt sig habo imorgon ? (1/12)
för sydligt ochför regnigt=byigt och kallt.
-
Ska blåsa supermegapung imorgon eftermiddag (typ i samband med mörkrets infall)… Men vi hoppas på morgonen/förmiddagen istället och att vinden kan vrida över lite mot ost (iaf under 180°).. Isåfall kan Kämpinge leverera finfina förhållande! *hoppas* *hoppas*
-
tja, Habo känns nog snarare helt rätt imorgon: syd vridande sydväst och bra med vind 🙂
-
@Axxelerator 431757 wrote:
tja, Habo känns nog snarare helt rätt imorgon: syd vridande sydväst och bra med vind 🙂
Ja, om man hatar vågor….
-
Jag är på – bara man slipper vara själv… Roligast med vågor men det blir väl lite svårt på sydvästen att få till något riktigt bra – vart åker ni andra?
Hur är vattenståndet? Förra helgen var det sjukt grunt i Klagshamn är det likadant nu?
-
Tja Snuffe! Tänkte sticka ut vid 8-9 i kämpinge… Mange ska nog med… 🙂
Kan bli mumma med vågor hehe, vattenståndet upp till halv meter ö.n… -
@Axxelerator 431757 wrote:
Jepp, jag kommer vid lunch!
-
Nån som har kol på gräsläget, va omöjligt med rak fena föra hellgen!
Funderar på att sticka till habo i morgon söndag vid tio tiden.
Logga in för att svara.