Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo imorgon lördag 10/11?
-
Habo imorgon lördag 10/11?
Publicerad av danneee på 9 november, 2007 vid 17:26Tänkte mig litta Habo kite imorgon, är nog där vid 10 snåret… Är det ok att köra ned till stugan nuförtiden?
/ Danne
johanw svarade 17 år, 4 månader sedan 10 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Tänkte oxå åka till Hago imorgon vid 11-12 tiden. Skall alla till Dalen eller finns det några kvar i Habo?
Anders Neller 0708-224466 -
Kan nog bli ok vågor i skanör men det är långt dit ju 🙂
Inge direkt S om hamnen.. lite längre söderut
-
Vaddå. Vid biker cafet då?
Kom igen Martin- Skanör kommer blir fint- blöt sand, 5C, skit kallt….1-2m skit dålig vindvågor…oh jag älskar Sweden….
man får 30 min i bilen när man kör hem för att få fötterna varm.
-
Pjot-! Ciao Bello!
Har inte varit på kitebeach i Hbg. Hur är det där, bra i NW?
Barnvakt kommer 11. Jobbat som fan i 3 veckor…dayjob, night job, barn, fan o arbetsresor som kommer nästa 2veckor…deadlines, skit, objectives….
Vkör skiten ut det imorn.
-
Make up your minds dudes!
Habo är ju skit ganska dålig på allt över VNV!
Iallafall de gånger jag varit där, byigt och jävligt!
Barsebäcks camping?
JP?Jag kollar Steffo vid 8-tiden imorgon och sticker vid 9 till lämpligt ställe!
Vore kul om vi blev några stycken!Pöss
-
aldrig varit i helsingborg å kört, men de ligger ju mkt bättre til för lite vågor däruppe.
ska iaf vägen om habo imorrn å kolla över kiten innan jag ger mig vidare. kan kolla mer imorrn.
-
@TomW 427639 wrote:
Pjot-! Ciao Bello!
Har inte varit på kitebeach i Hbg. Hur är det där, bra i NW?
Barnvakt kommer 11. Jobbat som fan i 3 veckor…dayjob, night job, barn, fan o arbetsresor som kommer nästa 2veckor…deadlines, skit, objectives….
Vkör skiten ut det imorn.
Tjena Tom pallra dig till Habo eller södra lomma eller barsebäcks camping eller … vi får väl bestäma imrogon bitti, slår dig en pling hade varit kul o se dig där ute istället för på jobbet 😉
Rickard, danne martin: vi hörs tidigt imorgonbitti! barsebäcks camping va faktiskt riktigt schysst förra veckan.
/Jakob -
Godmorgon! Fint och vakna till lätt snöfall i Skåneland! Ganska nordlig vind, kanske Barsebäcks camping kan bli bra?
/ Danne
-
Inget vind i Malmö. Nästan helt stilla!
WTF? Inte mycket vind runt om enligt vägverket heller.
Överväger skajta istället.
Logga in för att svara.