Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › habo imörhn
-
habo imörhn
Publicerad av skotten på 23 augusti, 2010 vid 12:59…………….
larappa svarade 14 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
sipocz;627344 wrote:Funkar en 11a imorgon för en 90kg pöjk imorgon?
jag hade inte gjort det.
-
Någon som ska ut imorgon tidigt? Tänkte hinna med lite surf innan jobbet så satsar på 8-tiden..
-
skate_1_boy
Gäst23 augusti, 2010 vid 18:20sipocz;627344 wrote:Funkar en 11a imorgon för en 90kg pöjk imorgon?Berors helt på hur vinden ser ut imorgon, skiftar ju en del mellan prognoserna, men blåsa mycket kommer det nog göra!
-
Ja precis, får se hur det blir imorgon 🙂
skate_1_boy;627412 wrote:Berors helt på hur vinden ser ut imorgon, skiftar ju en del mellan prognoserna, men blåsa mycket kommer det nog göra! -
Jag och Danne drar dit vid halv6 tiden så det blir en session innan jobb.
/Calle
-
skate_1_boy
Gäst23 augusti, 2010 vid 21:22Bojks vindmätare visar upp till 15,4 m/s för tillfället 😀
-
Är i habo om en timme, klar för lite självmords kajting!;)
Möjligen någon som sitter på några 5 el 6m2 demos hemma?? Hade varit väldigt uppskattat!;) -
Carroline,
finns en caution zombie 6a i malmö att hämta om du vill.Dock ska jag ha den tillbaks innan kl 13 i fint skick för då ska den följa med mig ut å leka vågor. 🙂
-
Rackarns läste det för sent;( Jag är redan tillbaka, fick ge mig, det blåste lite för bra för min 8a.
Har du ett nr, så hör jag av mig nästa gång jag sitter på bänken;)?
Skulle vara riktigt kul att pröva Caution! -
pjoter;627506 wrote:Carroline,
finns en caution zombie 6a i malmö att hämta om du vill.Dock ska jag ha den tillbaks innan kl 13 i fint skick för då ska den följa med mig ut å leka vågor. 🙂
Rackarns läste det för sent;( Jag är redan tillbaka, fick ge mig, det blåste lite för bra för min 8a.
Har du ett nr, så hör jag av mig nästa gång jag sitter på bänken?
Skulle vara riktigt kul att pröva Caution! -
0708-227750.
Bara att ringa å säga till innan så plockar jag fram den. -
Call3;627517 wrote:Det va värt det!
Blå himmel och 13m/s när jag stack
Ja det var riktigt fint idag!
Logga in för att svara.