Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing habo imorrn em?

• habo imorrn em?

Publicerad av pjoter på 9 februari, 2005 vid 17:44

nån som kan ta sig till habo å leka lite imorrn? verkar ju kunna blåsa rätt bra sv.

fick mig några korta vändor på parkvägen idag, blåste sunkigt men de gick lite iaf. varmt å gott va de! smile.gif

kaiser svarade 20 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 40 Svar
  • 40 Svar
  • gogga

Medlem
    9 februari, 2005 vid 18:01

det ska ju blåsa PUNG imorgon väl?

• naish

Medlem
    9 februari, 2005 vid 18:37

MÅste faktiskt erkänna att d verkar bara som ni Kitare e manliga. Inga w-surfare är ute nu. Någon som ska köra på näset imorgon och var i sånna fall? cool.gifPallar inte köra själv nämligen.

• gogga

Medlem
    9 februari, 2005 vid 18:43

hehe, självklart stämmer det! Vi är av det manliga släktet! grin.gif

Jag jobbar tyvärr, så det blir ingenting för mig förrän lördag(möjligvis fredag eftermiddag om man kan komma ifrån tidigare)

• pjoter

Medlem
    9 februari, 2005 vid 18:48

du får hoppa upp på sport 2 taktaren å köra till habo. smile.gif tror de kommer blåsa för mkt på näset för mig imorrn. å så e de halva vägen till habo minst.

• naish

Medlem
    9 februari, 2005 vid 18:55

Okej. äää pallar inte köra till Habo med min älskling puch cool.gifDen pallar nog inte d.Aja surfa på!

• skejtar_henke

Medlem
    9 februari, 2005 vid 20:02

Manligt och manligt? själv var jag ute i våtdräkt i söndags. Men fy fan vad kallt det var.
    Jag längtar efter våren

• luuddee

Medlem
    9 februari, 2005 vid 20:19

ja kanske kan ta mej lite tid.. ska var apå anställnings intervju istan klockan 13 men sen kan ja nog komma.. kom igen nu fler än pjott måste va sugna haha..

• tomw

Medlem
    9 februari, 2005 vid 20:27

You guys are Effing nuts, frozen nuts. I´ll se ya on the beach when the H2o is over 10c.

Tom

• skejtar_henke

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:10

Jag är sugen men jubbar

• luuddee

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:38

jaha..synd fast iofs vet jag itne om ja vill åka när det är så jevla kallt.

• skejtar_henke

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:45

Det var jävligt kallt sist. Nu vill jag ha värme coh brudar i bikini på stranden och en öl och en giffel i handen. Vad säger du om det ludde?

• luuddee

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:49

ja e inte svår jag hade iofs det förra veckan men had einte varit fel emd mer.. 😛

• skejtar_henke

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:56

Fast jag tror inte du hade några gifflar. Dom är tillhör ju kite numera.. hehehe

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:57

Me too jubbar med!

• pjoter

Medlem
    9 februari, 2005 vid 21:59

Hehe, lite kyligt kanske de e men så farligt e de fan inte, de som e kallt är dom förbannade händerna, får bli nya handskar snart!
    Ludde, jag slutar vid 2 imorrn å kan väl egentligen åka direkt efter de. vi kan ju höras imorrn. 0708-22 77 50 om du inte har de.

vad hittar kaiser på förresten? får väl tejpa ihop dräkten så han kommer i snart.

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA