Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Kickoff bilder

• sourra

Medlem
    12 maj, 2008 vid 21:13

Nu är http://www.jah.se/goodlife upp igen med såväl partajbilder som bilder från dagarna. Mina bilder och Johan W’s ligger där. Jag ska se om jag kan få Jevla Fifans bilder också.

• _sofia_

Medlem
    12 maj, 2008 vid 21:24

gott johan de tycker vi om, längtar lit tillbaka 😉

• gh0st

Medlem
    12 maj, 2008 vid 21:32

Hah, ja det var riktigt schysst =) Ni WCC-peeps är ju bra på att få igång festen! =)

• neven

Medlem
    12 maj, 2008 vid 21:33

Så sjukt najsiga bilder alltihop. Man går runt och småler lite när man kommer på små bizarra moments… 🙂

Klart du skall få bilder Sourra. Fifan. Fast inte idag. Nu skall det slaggas lite och försöka komma ikapp på sömnfronten en smula…

• davids

Medlem
    13 maj, 2008 vid 03:06

Ser ju jaaavligt gemytligt ut! Hoppas det blir fler sadana gatherings i sommar nar jag ar i Sverige. Ar den dar slidern permanent eller?

• above_the_law

Medlem
    13 maj, 2008 vid 08:16
    nic;464745 wrote:
    Bra bilder.

Tja, bildkvalitén var det väl inget fel på och det fotot med ”Kolla jag håller solen på mina axlar” var ju cool, MEN va fn ärligt talat gubbar:confused2: ;
    – En (kanske max två) (sugna?) damer…
    – Nästan vindstilla!
    – Kitebilder?
    – Skimboard-kite (knappt!)
    – Bakfylla i sol (orutinerat)….hmm….

Hoppas nästa event skjuts upp till närmaste helg när det blåser…Kan t ex gå ut sms 48-24 h innan….som man gör vid vågsurftävlingarna…

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2008 vid 08:38

Davids, slidern är permanent i habo, fast den ska inom en snar framtid förlängas från 4 till 9m. då borde man hinna glida lite och förhoppningsvis kan det väl gå att göra lite 3: or å sånt på den.

lagmannen, surt för många att komma ifrån familj å liknande med 24 varsel dock.. å den här helgen var egentligen grymt skön till att spana på grejer, hade vart surare med 15m/s å regn, även om surfen blivit mkt grymmare.

• gh0st

Medlem
    13 maj, 2008 vid 09:05

@above_the_law 465096 wrote:

Tja, bildkvalitén var det väl inget fel på och det fotot med ”Kolla jag håller solen på mina axlar” var ju cool, MEN va fn ärligt talat gubbar:confused2: ;
    – En (kanske max två) (sugna?) damer…
    – Nästan vindstilla!
    – Kitebilder?
    – Skimboard-kite (knappt!)
    – Bakfylla i sol (orutinerat)….hmm….

Hoppas nästa event skjuts upp till närmaste helg när det blåser…Kan t ex gå ut sms 48-24 h innan….som man gör vid vågsurftävlingarna…

Nä, vi har lärt oss av erfarenhet att om skjuter man på demohelger så blir det aldrig riktigt lika bra, det kommer aldrig lika mycket folk, hur wierd det är låter så är det sant. Sen vad det gäller damerna så räcker det inte med 2st för dig? 😉
    Nä, själva anledningen till kick-offen var att lära känna folk från forumet, sen om det hade varit vind så hade ju det så klart varit underbart men det var inte kitingen som var prioriterad.

• sourra

Medlem
    13 maj, 2008 vid 09:06

Vad fanken Nicco, det var ju lifestyle i kubik, ett socialt event med inslag av surf. Det enda man hade kunnat önska sig var 3 m/s extra men utöver det var helgen heeelt perfekt.

• cortex

Medlem
    13 maj, 2008 vid 11:34

Vadå ingen surf? Vi var ju ett par stycken som körde flera timmar varje dag under eventet. :smirk:

Nä, men visst hade det varit kul med mer vind. Å andra sidan var det ett jätteskönt event med massor av goa kitare som gjorde helgen klockren.
    Att det var smällvarmt i vattnet och kalasväder skadade inte heller direkt.

Ska försöka få klart en liten film med nästan bara åkning inom ett par dagar.

/Kaj(Tech)

• edorf

Medlem
    13 maj, 2008 vid 11:56

@gh0st 465107 wrote:

Nä, vi har lärt oss av erfarenhet att om skjuter man på demohelger så blir det aldrig riktigt lika bra, det kommer aldrig lika mycket folk, hur wierd det är låter så är det sant. Sen vad det gäller damerna så räcker det inte med 2st för dig? 😉
    Nä, själva anledningen till kick-offen var att lära känna folk från forumet, sen om det hade varit vind så hade ju det så klart varit underbart men det var inte kitingen som var prioriterad.

nicke du behöver fan inte förklara dig för så trötta människor!

• skotten

Medlem
    13 maj, 2008 vid 13:48

damn right!.. although I got a call at 4pm on friday that almost cancelled the whole event!

• pjoter

Medlem
    13 maj, 2008 vid 14:14

??? .

• skotten

Medlem
    13 maj, 2008 vid 14:22

campsite owner = not chuffed….

• _sofia_

Medlem
    13 maj, 2008 vid 18:48

skotten du får se de så att du var saknad av alla under lördan 😉

Sida 5 av 6

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Kickoff bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.