Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Kite Jam 2010 Bilder. Bättre sent än aldrig!
-
Habo Kite Jam 2010 Bilder. Bättre sent än aldrig!
Publicerad av davids på 7 juni, 2010 vid 15:33Hehe, lite slö med att ladda upp, men här kommer iaf lite alster från Habo Kite Jam. Dåligt med action, rikligt med lajfstajl..
sourra svarade 14 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Fräsiga bilder kommer sent, eller hur var nu ordspråket?
Schyssta bilder! -
Davids;615675 wrote:Hehe, lite slö med att ladda upp, men här kommer iaf lite alster från Habo Kite Jam. Dåligt med action, rikligt med lajfstajl..
Du kunde inte göra de lite större?
-
hattfan;615693 wrote:Du kunde inte göra de lite större?
Jo…… men varför skulle jag göra det?
-
Färgglatt ja! ser ut som alla har läppstift. Saturation är kul att dra i, men det här var ju som en pridefestival!
(Hade bara creddat om det var nån annan, men när någon som är så kritisk som du alltid är tappar fotfästet i photoshop måste du få smaka)
-
wiken;616225 wrote:Färgglatt ja! ser ut som alla har läppstift. Saturation är kul att dra i, men det här var ju som en pridefestival!
(Hade bara creddat om det var nån annan, men när någon som är så kritisk som du alltid är tappar fotfästet i photoshop måste du få smaka)
Alla bilder är ”straight out of the camera”, inget photoshoppande. Skruvar upp saturation i kameran. Jag drömmer och ser världen i starka färger, därför vill jag ha starka färger i mina bilder.. Tycker personligen det är pisstråkigt med grådaskiga ”äkta” bilder, speciellt i surfsammanhang.. Det var inte det soligaste av dagar så ganska lite hjälp från solen att ”paint a pretty picture”. Presenterar hellre en bra lögn än en dålig sanning..
Alla har rätt till en åsikt dock 🙂
Logga in för att svara.