Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Kite Jam och Kickoff 2-3 Maj!
-
Habo Kite Jam och Kickoff 2-3 Maj!
simoneburgess svarade 15 år, 6 månader sedan 36 Medlemmar · 100 Svar
-
the important question this week is, how far up my back from my ass should I shave?
-
Det var våra inledande planer men de har reviderats en smula sen dess. Jag är ledsen att inget berättat om planerna för dig. Men vi hoppas att du fortsätter att peppa och credda alla eldsjälar som arrangerar saker runt om i landet.
-
that doesnt help me man….. I am having trouble deciding where the line of dreadlocked camel pubic hair should start up my back.. its not like I can reach it all myself… how does everyone else shave off their yeti suit? should I start from the top down? is it normal to use more than one pack of razors?
-
JohanW;539925 wrote:de va fan varmt i vattnet i lundåkra idag iaf..
såpass? varför kör vi inte i LA o det är varmare i vattnet där?
-
Vi har börjat få in anmälningar utav återförsäljare till den årliga kickoffen för att markera säsongsstarten lördagen 2 maj. Vi välkomnar alla återförsäljare till Habo Ljung som vill dema årets kites och brädor att anmäla sig. Anmälan är gratis liksom hela Kickoffen.
Kickoffen arrangeras utav KiteLife i samarbete med Kite.se.Återförsäljare är välkomna att anmäla sitt deltagande på info@kitelife.se
Hälsningar, Lidde
-
De återförsäljare som har anmält sig till att dema brädor och kites på Kickoffen i Habo Ljung 2 maj är:
Naish – Naishteamet från hela Sverige kommer ner och demar de senaste prylarna
Caution & Flysurfer – Peter och Kaj kommer och hänger samt är sugna på tävlingen
Ozone – Jens som varit med de flesta år kommer tillbaka igen, välkommen
Suesias och Quiksilver – Vi hälsar Mårten välkommen
Pirate – David Illes kommer och demar en twintip- och coursebräda tillverkade i Ungern.Vi uppmanar alla återförsäljare att anmäla sig till info@kitelife.se.
Anmälan är gratis liksom hela kickoffen.Kickoffen arrangeras utav KiteLife.se, din kiteskola i Skåne, i samarbete med Kite.se.
Hälsningar, Lidde
-
Fan tänkte jag skulle komma ner o lägga några lines men så gick jag och sträckte ut ledbanden i fotleden i förrgår, blir nog vila istället. Mad props på eventet dock!
-
Pepä;541351 wrote:Fan tänkte jag skulle komma ner o lägga några lines men så gick jag och sträckte ut ledbanden i fotleden i förrgår, blir nog vila istället. Mad props på eventet dock!
Fack kommer du komemr jag.
Kalle: Ska du ha stickas så är det hög tid att fixa!!!
-
Ja, vi kan inte vänta. Fast inte jag, för någon annan har planerat annat för mig 🙁 Istället kommer Patrik med Surfbussen. Men vi tar med mer än
Ozones Kiter. Med kommer också nyaste Nobile, både Kiten N62 och alla brädorna förståss. Sen tar vi med Underground Steeze med monterade Ronix bindingar, vi är själva nyfikna som tusan på vad ni tycker om den combon 🙂(Fast, tänk om jag kan smita… en liiiiten stund i habo skulle räcka.. Jag vill!. Vill vill vill!)
-
pjoter;539927 wrote:förra året va de shortsväder i habo. =)
Soooft, du firrar det där med värmen i år igen då!! kommer bli naaajs!
-
Pepä;541351 wrote:Fan tänkte jag skulle komma ner o lägga några lines men så gick jag och sträckte ut ledbanden i fotleden i förrgår, blir nog vila istället. Mad props på eventet dock!
Ångest! Kom ner endå, gillar du att snacka så letar vi kommentator, korv och öl ingår.
-
AKA_KALLE;541485 wrote:Ångest! Kom ner endå, gillar du att snacka så letar vi kommentator, korv och öl ingår.
skotten är också duktig på att snacka har jag hört… 😀
-
awwww.. this is because I didnt come up to drink… : (
Dont worry mate, plenty time for that…. you should get in the water and do some surfing.. you know… so you can say that you have done it this year and all that….
Logga in för att svara.