Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Kite Jam och Kickoff 2-3 Maj!
-
Habo Kite Jam och Kickoff 2-3 Maj!
simoneburgess svarade 15 år, 6 månader sedan 36 Medlemmar · 100 Svar
-
Kommer Mystic ha med sig lite våtdräkter att test-ta-på-sig? Isf är jag intresserad av en Venom SL 5/3 i storlek S (60kg 175cm)!
-
jag ska prata med mystic kent innan helgen så jag kan säga till honom att iaf du vill testa.
-
pjoter;543504 wrote:jag ska prata med mystic kent innan helgen så jag kan säga till honom att iaf du vill testa.
Det vore toppen!
-
sourra;543546 wrote:Inte XS-T?
Tror inte det. På ontop står det:
“S till dig som är upp till 176 och smal eller normalt byggd men är du riktigt smal (säg 60-65 kg) kan du vara upp till 180 cm i en S”
så det borde funka med en vanlig S. -
I Danmark hoppas jag 😉 Eller ser ut som det kan bli vind i Varberg oxå ju 😉
-
Parkering
Under helgens kickoff ska vi parkera nere vid bommen/ordinarie parkering. Vi får inte parkera eller köra ner till cafét. Detta gäller alla – även utställare. Vänligen respektera detta.Boende
Campingen har öppet som vanligt och ni som tänker bo över checkar in som vanlig gäst. Vi har pratat med ägaren och vi rekommenderar att vi samlar tälten norr om minigolfbanan så att vi är lite avskilda och inte stör andra campare. Det är ok med musik men då gäller att vi håller till på rekommenderad plats. -
På väg ner nu.
– Var är det störst chanser för vind imorgon?
– Har ni nåt ställe där det kan bli en skön bris?/Camilo
Wainman Hawaii
http://www.wainmansweden.se -
Det är tredje året KiteLife anordnar Kickoff i Habo Ljung och den blir mer och mer populär för varje år. Tanken är att kitesurfare och återförsäljare från hela Sverige ska få en möjlighet att kunna träffas, umgås och ha roligt.
Vi hälsar de återförsäljare välkomna som har anmält sig till att dema brädor och kites på Kickoffen i Habo Ljung lördagen 2 maj. Vi kör igång kl. 11:00 då besökare (kitesurfare med erfarenhet) har möjlighet att testa nya kites och brädor.
Naish – Naishteamet från hela Sverige kommer ner och demar de senaste prylarna
Wainman Hawaii – Första året med Wainman Hawaii kites. Camilo du är välkommen
Slingshot, Takoon – LA Surf kommer i vanlig ordning
RRD, Cabrinha – Surfers Paradise. Richard tar hand om demon, du är välkommen
Flexifoil – Robsport kommer med teamriders
North – Vi hälsar återigen North välkomna
Caution & Flysurfer – Peter och Kaj kommer och hänger samt är sugna på tävlingen
Ozone, Nobile, Underground – Patrik tar hand om demon
Suesias och Quiksilver – Vi hälsar Mårten välkommen
Pirate – David Illes kommer och demar en twintip- och coursebräda tillverkade i Ungern.Kickoffen arrangeras utav http://www.kitelife.se, din kiteskola i Skåne!!!
Hälsningar, Lidde
Logga in för att svara.