Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Ljun 10710 eller 11/10 eller 12/10 :)!?
-
Habo Ljun 10710 eller 11/10 eller 12/10 :)!?
Publicerad av therese på 10 oktober, 2008 vid 08:18Hej!
Är det någon som funderar på att dra ut i eftermiddag efter 15 från Lund? Annars imon? Idag pallar jag inte cykla ut så hela jag + utrustning behöver bilplats… Men imon eventuellt bara utrustningen, beror på formen…
Hej Hopp!/Thereseoskarfk svarade 16 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
are you not sleeping in Lund tonight??
I was thinking of an afternoon session…. but I live in bunkeflo.. if you can take the bus out I can drive you home I guess
-
har tillgång till bil denna helgen så hade tänkt att dra ut imorgon. Tänkte dra dit på morgonen vid 8 eller något sådant. Har precis fått utrustning sen jag gick på kursen i aug. så är sugen. Kör från lund så om någon är morgonpigg är det bara att höra av sig. 0702371487
Drar även ut på söndag så har plats då också.//daniel nybörjaren
edit. plats tagen 😛
-
sweet daniel, welcome to the family man, hope to see you at the beach tomorrow, if you need any tips or help, just ask any of us : )
surferlove.
-
Jepp det funkar faktiskt med buss! Desperat som man är tog jag bussen till lomma och knallade därifrån, tar 20 min ungefär. Sen lyckades jag snålåka med några andra hem. Har man tur så går det ibland bussar med bra tajmat byte i lomma. (tror dock att det bara e på helger)
Va lite kass med vind idag så hoppas på mer imorn!
/Håkan
-
Om det finns plats kvar i en bil från Lund imorn hänger jag gärna på, slå bara en signal till 0732640688 (vilken tid som helst). Annars får det nog bli buss.
/Oskar
Logga in för att svara.