Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Ljung idag?
-
Davids;612352 wrote:Aftonbladet och framför allt Windguru ska du absolut inte lita då, de har aldrig rätt.. Jämför DMI, Foreca Båtvädret samt SMHIs prognoser, lägg in lite sunt förnuft samt egna erfarenheter av spottet så brukar man kunna lista ut hur det blir. Kan utifrån det säga att det inte kommer vara någon vind i Habo idag så bara glöm det 🙂
du får nog plugga in dig lite mer på habo+kallt i vattnet+varmt i luften.. fullilit i 9an hade lätt kunnat köra 7a. =)
-
Det var en underbar dag! Kul att komma ut och komma upp på brädan, iaf en bit ; )
-
haha what a sick day, how did it go from being forecast 6m/s and rain to a fucking amazing day of sunshine and a solid 8m/s hahahahaha… I still cant believe it…
standing in the water for 4 hours, no shoes no gloves doing lessons and I wasnt cold at all… thank god spring is here.
Hampus, dude.. you had an awesome session, it was super nice that we didnt need to hang on any part of the course, you skipped through it all with control and confidence mate, and for the record, you rode as far as the sea would let you, any further and you would have been on the beach : )
Monster awesome day, Surferlove all over the place. Result.
Follow us on FB and Twitter!!
http://www.Facebook.com/kiteboarding.se
http://www.Twitter.com/kiteboardingse -
mjersen;612430 wrote:du får nog plugga in dig lite mer på habo+kallt i vattnet+varmt i luften.. fullilit i 9an hade lätt kunnat köra 7a. =)
Fair enough.. drog en rövare, går det så går det 😉 Mest att de senaste 3 gångerna jag vart där och prognosen sagt vind kom det inte ett skit så har lite beef med Habo just nu, hehe.. Men gött att ni fick mycket då! Själv fick jag vänta väl länge men det kom och det var sooo worth it.. Mer vind åt folket!!
-
vafan… vi hade stiltje vid wuäg 100 ända tills vinden vred till N och blev rövbyig vid 18-tiden
-
JA det var en underbar dag, den tackar jag för! Rekomenderar verkligen andra till att gå kurs hos dig, Skotten ! See you soon! : )
Logga in för att svara.