Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Habo Ljung imorron
-
Habo Ljung imorron
Publicerad av mr-creamcheese på 27 mars, 2010 vid 17:14Tjenare, nån som ska ut till Habo om det blåser någorlunda imorron? Eller nån som vet om där redan brukar va folk mitt på en söndag? Känns kymigt att va ute helt själv.
mr-creamcheese svarade 14 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
Mr. Creamcheese;603431 wrote:Tjenare, nån som ska ut till Habo om det blåser någorlunda imorron? Eller nån som vet om där redan brukar va folk mitt på en söndag? Känns kymigt att va ute helt själv.
Har sån abstinens så det är sjukt och förstår inte de som inte hakar på även om det är +1 i vattnet :ooo:.
Så alla sydkillar HAKA på Mr Creamcheese och berätta här imon hur det gick…..så man får gråta vidare……(isen smälter då).
-
Jag tänkte ge det ett försök imorgon, ser ut att komma in lite vind vid 14 tiden.
-
Någon som har koll på läget? Blåser det? Är sugen på att trotsa förkylningen!
-
Vet inte… kanske lite sen vid två-tre, men det blir nog inte så mycket. Räcker 7-8 m/s till nåt?
-
Nja helst lite mer, men visst planar man vid 8 m/s om inte julfettet hindrar en:)
-
Var nere och kollade precis. Det ser fjösigt ut. :frown:
Kanske tar sig om en timme eller två. -
Animal;603504 wrote:Var nere och kollade precis. Det ser fjösigt ut. :frown:
Kanske tar sig om en timme eller två.Kom precis från Habo där var 8 st ute och guppade i nästan ingen vind :frown:
-
Å ja Animal, så jäkla synd är det inte om dig. På mitt hemmaspot ligger fortfarande en halvmeter is medans yr rapporterar sydvästvindar i nästan surfbar magnitud på löpande band. Fuck you yr!
-
Efter den här hemska vintern var det, för en gångs skull, riktigt skönt att komma ut och guppa!
-
Förlåt om jag drog ut någon i gupphelvetet, när jag kom ut var där två som brände omkring
ganska snabbt men sen när jag hade riggat la sig vinden helt 😡 Då plötsligt kom det folk! Fick iaf testat min nya dräkt.Får hoppas på lite vind nu när man har påsklov!
-
Mr. Creamcheese;603583 wrote:Förlåt om jag drog ut någon i gupphelvetet, när jag kom ut var där två som brände omkring
ganska snabbt men sen när jag hade riggat la sig vinden helt 😡 Då plötsligt kom det folk! Fick iaf testat min nya dräkt.Får hoppas på lite vind nu när man har påsklov!
Verkligen inte ditt fel Mr Creamcheese! Jag hade bara arbetat upp förväntningarna utifrån dmis överoptimistiska prognos tidigare under veckan. Riggade och hade en svag förhoppning om att det kanske skulle öka. Man kan sammanfatta det som att det fanns långt mer vilja än vind på vattnet igår…
-
Ny chans i Klagshamn idag (tis 30/3)???
Prog på 10-12 hos FRV i alla fall.
-
Jag e på i klagshamn! Aldrig varit där :S Finns det bra riggyta och inte sketsvårt att komma i?
Logga in för att svara.