Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Habo Ljung NU?
-
Habo Ljung NU?
Publicerad av alex_ på 5 februari, 2007 vid 08:20Ledig idag. Finns det någon att surfa med?
bananen svarade 18 år, 1 månad sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Sitter här med värsta förkylningen annars hade jag kommit till daajj alex…:frown:
-
Nu är jag hemma igen! FY SATAN vad kallt det var om tassarna! Vad ska jag köpa för skor/handskar för att inte frysa??
-
Det bästa är Dakine Cold Water Mittens vantar tror jag….
Lite svårt att hitta och beställa men jag ska göra någon beställning med anders här på konfen sen, som du isf också kan vara med på.Bra skor när det är kallt… Man bör iaf ha minst 5mm, då lär man inte frysa.
Mystic som dom också rekomenderar på kitekonfen har många bra skor…
http://www.ontopsports.com/catalog_2/product_info.php?products_id=199Kört hårt alex!:grin:
-
@Alex_ 363616 wrote:
Nu är jag hemma igen! FY SATAN vad kallt det var om tassarna! Vad ska jag köpa för skor/handskar för att inte frysa??
Körde du UTAN handskar och skor?! Shit, det är fanimej respekt!! 😀
Hur gick det annars?
-
http://www.windance.com verkar ha fått in DCWSM i storlek M igen….
Har beställt därifrån många gånger, har alltid funkar bra! -
@suecocabron 363657 wrote:
Körde du UTAN handskar och skor?! Shit, det är fanimej respekt!! 😀
Hur gick det annars?
Det är en modifierad sanning jag körde med mina 2mm watskihandskar och ett par gummistövlar (hittade inte våtskorna och resonerade att något är bättre än inget) med sockor i… 😀 Men det gick väl hyfsat en stund. sen blåste det på lite för mycket för mig och mitt 5.6 så jag gav upp efter en timme i vattnet…
-
@Alex_ 363730 wrote:
Det är en modifierad sanning jag körde med mina 2mm watskihandskar och ett par gummistövlar (hittade inte våtskorna och resonerade att något är bättre än inget) med sockor i… 😀 Men det gick väl hyfsat en stund. sen blåste det på lite för mycket för mig och mitt 5.6 så jag gav upp efter en timme i vattnet…
Hehe, coolt att köra med gumistövlar 🙂
Idag har det ju varit svinkallt! Hoppas värmen kommer tillbaka snart så man kan dra ut..
-
Heh jag sitter med en stadig förkylning som grädde på moset… fåår skaffa en huva också…
-
Alex_;363730 wrote:2mm watskihandskar och ett par gummistövlar
Respekt, gummistövlar rules. Nästa gång skall jag ha sydväst och pampuscher
Logga in för att svara.