Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Ljung (tisdag)
-
Habo Ljung (tisdag)
Publicerad av grodanboll på 21 mars, 2011 vid 23:03Ser ju ut att bli en kanondag idag 22/3! Jag tänkte dra från Lund vid typ 10-snåret. Tänkte kolla om det är någon med bil som möjligtvis ska till Habo då? Delar gladeligen soppapengar i såna fall! Annars blir det väl buss till Arlöv och byte där, en jävligt seg resa jag gjort alltför många ggr… =P
pjoter svarade 13 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Jag kör från lund antingen vid lunch eller vid 15. Häng med om du vill! 076-3213993
-
Jag ska köra från Lund vid 12-13 tiden, hör av dig till 0733528044 om du vill åka
-
Det var kass vind idag kl 8-9 (<5 m/s), men förhoppningsvis kommer den att öka...
-
Skulle egntligen varit där ute, men sitter i möte istället… Booooooooooooring lets hope för tomorrow…
-
vinden va ok en liten stund. sen dog den helt. roade oss med SUPkiting!
-
hade asgött ladd vid solnedgången! 🙂
Precis sådär gött så det funkade helt perfekt både till urkorkad och tyskehopp över sandbankarna. 🙂Dock va de lite kallt i krasherna då man glömt huvan hemma.
-
Äsch, det var så alltså. Själv stod jag och hoppade på stranden mellan fyra och fem utan vind..
-
pjoter;650151 wrote:hade asgött ladd vid solnedgången! 🙂
Precis sådär gött så det funkade helt perfekt både till urkorkad och tyskehopp över sandbankarna. 🙂Dock va de lite kallt i krasherna då man glömt huvan hemma.
Med FS Speed 3 mindre studentlägenhet m2 eller =)?
-
jepp… 🙂
Undra hur många underbara sessions den kiten gett mig…yberplatt, solnedgång och perfekt tryck, vad mer kan man begära av premiär 2 på vatten iår?
Logga in för att svara.