-
Habo Locals och Portugal-böckerna
Jag kommer inte ihåg vem av er det var som lånade mina Portugalböcker, en parlör och en guide… Jag behvöer dem – är det någon som har lust att ta med dem ut till Habo i dag?
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Locals och Portugal-böckerna
Jag kommer inte ihåg vem av er det var som lånade mina Portugalböcker, en parlör och en guide… Jag behvöer dem – är det någon som har lust att ta med dem ut till Habo i dag?
good luck getting them back.. even if he is at the beach, normally he goes out and doesnt come back in until everyone else has left.. haha
Mannnen, ska du tillbax ner? När sticker du?
Du kommer ihåg vad du lovade att din mamma skulle göra för mig va? Yeaaaaaaah…..
//Alex
Hehe, jag har inte glömt mössan, men jag har glömt fråga henne. I’ll be back with more on that.
Nej, vi ska inte till portugal men väl till Afrika och jag tror att de snackar Portugisiska i Moçambique om man kommer förbi där.
Och ja, det tog ett bra tag att hitta cediljen 🙂
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Locals och Portugal-böckerna
You must be logged in to create new discussions.