Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo – Lördag
-
Habo – Lördag
Publicerad av stellan på 20 december, 2003 vid 08:02Ser kanke inte lovande ut men se senaste dagarna har det blåst fast det inte skulle blåsa så vem vet. 5 m/s men vi får se hur det utvecklas. Om någon drar dit så skulle det vara schysst om jag fick åka med då jag inte har bilen idag.
0703-918844.stellan svarade 20 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
lite sliten, men skulle vara sjukt kul. om nån i lund har bil och vill ut så ring. 0731518757
-
Det är rätta takter Anna! Fan vi får hoppas på snålskjuts
-
Jäevla flugviktare! Får väl skaffa en 25kvm så att man kan hänga med ut i dom vindarna!
-
Var e det ni kollar før att se hur mycket det blåser i Habo? Danskens prognos ær ju annars ganska lovande:
Sydvest og syd, 5 til 10 m/s. Mest god sigt. I eftermiddag syd og sydøst, tiltagende til kuling, fra i aften 10 til 15 m/s, sent i nat drejende sydvest. Regn vestfra med moderat sigt.
Jag e sugen på att køra en runda men jag har bara 15 som størsta. Kanske ska avvakta lite. Jag ska i så fall køra från Malmø, så då kan jag plocka upp samtliga intresserade.
Hur ær egentligen Habo i syd /sydvæst?
Var riggar man nu før tiden? Nær jag var på væg senast var campingen igenbommad./Freddan
-
Ser inte så lovande ut får nog sticka direkt om ni skall hinna få någon vind!
[bild]http://servlet.dmi.dk/vandstand/servlet/ImageServlet?type=Vind&pres=Oversigt&stat=-&date=-[/bild] -
Rak västlig i Habo – kanon 6 m/s borde sätta lite fart i din 15 med. Om du inte berättar det för någon så kan man kringå bommen. Vi kör på vanliga stället.
Ring när du bestämt dig. 0703 – 918844, Bor vid kronprinsen. -
Den var riktigt rolig Stellan “Om du inte berättar det för någon”
-
Jag å Stellan drar från Malmø vid halv tolv, andra intresserade?
/Freddan
-
fan ska man ut i denna kyla får det fan blåsa lite mer, imorgon har vi rock N Roll vindar så spara lite på krafterna.. det är lila färger på Dmi i morgon..
/Michael
-
Nej – Det var kasst. Åkte några 100 m men den la sig vinden helt. Kasst. Men vi får hoppas på imorgon. Vi ses
Logga in för att svara.