Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo – Lördag
-
Habo – Lördag
Publicerad av stellan på 21 oktober, 2005 vid 07:26Fan vad fint det blir. Ganska varmt och 10 m/s….. Rock! Jag kommer att vara där från 09 och köra kurs.
sidpiraya svarade 19 år, 4 månader sedan 12 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Jag tänkte ära skåne med ett besök i helgen men frågan är ju Habo eller Näset.
-
näset borde vara varmare i vattnet eftersom det kanske inte hunnit kylas ned lika mkt, var verkligen snorkallt i långgrunda lundåkra igår
-
Svar till:
näset borde vara varmare i vattnet eftersom det kanske inte hunnit kylas ned lika mkt, var verkligen snorkallt i långgrunda lundåkra igår
[/ QUOTE ]
Sit i hur kallt det är så länge det inte är is eller jag menar mycket is.
-
jag vill åxå ha en kropp som inte känner kyla.
enligt pontusmått kan man ju köra i bikini fortfarande.snälla pontus, kör i binkan på lördag, jag lovar att fota + att du lugnt kommer få spons
-
Urk, va jobbigt det är att åka tåg med två drakar, bräda och vinterklädseln… plus att man ska ha tandborste och lite ”vanliga kläder” oxå… men vad göra man inte för lite surf… när landar du i malmö pontus? idag eller imorron?
-
har du inte en tandborste/kallingar redan hos eva?
iaf, ni har fest på lördag bra va?
-
Varför inte ta sig upp till Fortuna söder om Helsingborg för att testa 2006 prylar? Från 11 till 15!
-
Svar till:
Urk, va jobbigt det är att åka tåg med två drakar, bräda och vinterklädseln… plus att man ska ha tandborste och lite ”vanliga kläder” oxå… men vad göra man inte för lite surf… när landar du i malmö pontus? idag eller imorron?
[/ QUOTE ]
Jag landar i kväll så jag är på tidigt i morgon.
Vad är det som gäller ser ju ut som det kan bli lite böljor kring skanör.
Hörde att det blir lite lajbans hos Eva i morn kväll så jag slänger med en back Hof och en extra tanborste om du behöver. -
Svar till:
jag vill åxå ha en kropp som inte känner kyla.
enligt pontusmått kan man ju köra i bikini fortfarande.snälla pontus, kör i binkan på lördag, jag lovar att fota + att du lugnt kommer få spons
[/ QUOTE ]
Nope blir inget med det men du är välkommen att köra i bikini.
Så jävla kallt är det inte än men lite kallt var det i Söndags utan skor och ett par öppna dåliga vantar. -
Hörde att det var lågt vatten i habo? Går det att köra där nu?
-
Ja du såg lite frusen ut när du tjabbade med campingägarn..
Kom upp till H-stad o kör lite goa vågor i vilshärad istället. Här är det säkert minst om inte kanske sisådär runt + – 15 om man har tur…troligtvis inte.Om inte annars så är det ju alltid kul att brottas med stolpåkare.
Have a good one,
H. -
Det ser ju gött ut imorgon, vad är det för jippo i helsingborg Jocke? Från 11 till 15 är det åldersgränsen eller?
-
ja det går nog att ordna, jag och melker ska ringas vid 10 du får följa med om du vill. Men det kommer vara ont om gott med plats.
jag har min silvertjep i din bil va? ta med den om du hittar den, hyglo!
-
Svar till:
Det ser ju gött ut imorgon, vad är det för jippo i helsingborg Jocke? Från 11 till 15 är det åldersgränsen eller?
[/ QUOTE ]
Haha, ja då får ju du komma in i allafall
Logga in för att svara.