Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo – Lördag

• huber

Medlem
    11 november, 2005 vid 13:02

ja fast skall vi inte samla en trupp och köra lite vågor?
    Bandana?
    Ludde?
    kämpinge var fint på SSV

• pepa

Medlem
    11 november, 2005 vid 13:23

Huber chefar.

• eddie

Medlem
    11 november, 2005 vid 14:00

Svar till:

Ja så var det dags igen…. Är där vid 12.

[/ QUOTE ]

Ska vi kanske skita i vår lördags garagesamling? Det blir till att vara uppe med tuppen annars?

• luuddee

Medlem
    11 november, 2005 vid 16:55

tyvärrr huber… blir habo för min del.. tösabiten ska också med nämligen.. ses imoorrnnn stellano..

• marh

Medlem
    11 november, 2005 vid 17:29

Jag dyker upp, men förhoppningsvis någon timma tidigare..

• kamikazekiteren

Medlem
    11 november, 2005 vid 21:25

Er dritlei av habo, men jag kommer om det ikke er nogon som henger med til Fortuna. Har lyst med at prova nye spots. Men törs inte at åke ensam. Tenk om jag möter team rövhål, det ryktas at dom er skumle som smurfer

• skejtar_henke

Medlem
    11 november, 2005 vid 21:30

jag är på. Glöm inte kiten kamimannen. Ringer dig imorgon. annars blir det svårt för mig att åka.. hehe.. Jävligt skysst av dig för övrigt.

• fifi

Medlem
    11 november, 2005 vid 21:46

Ludde! ring och väck mig så att jag kommer ut…jag lovar att inte bli arg när du ringer!!!

• kamikazekiteren

Medlem
    11 november, 2005 vid 22:01

Svar till:

Ludde! ring och väck mig så att jag kommer ut…jag lovar att inte bli arg när du ringer!!!

[/ QUOTE ]
    Hvad er nr. henes. jag skal ringe for deg Ludde kl. 07.00 ,jag stller väckarklokken nu!

• fifi

Medlem
    11 november, 2005 vid 22:28

ikke! haha gränsen går 8, innan dess e ni dödens wink.gif

jag tänkte vara i habo vid halv 9 tiden för det ska avta sedan framåt eftermiddagen. kommer någon mer vara där då?

• stellan

Medlem
    11 november, 2005 vid 23:12

Fan – Vi drar till parkvägen istället! Sätter i där men åker ner en km mot kanalen. Kör vågor utanför kanalen. Jag och Hammarlund. Henke får hänga på. Jonas åk dit istället. Ska blåsa tungt hela dagen!

• sidpiraya

Medlem
    12 november, 2005 vid 07:32

inget surf för min del i dag tänkte börja supa nu typ

• huber

Medlem
    12 november, 2005 vid 07:39

Svar till:

Fan – Vi drar till parkvägen istället! Sätter i där men åker ner en km mot kanalen. Kör vågor utanför kanalen. Jag och Hammarlund. Henke får hänga på. Jonas åk dit istället. Ska blåsa tungt hela dagen!

[/ QUOTE ]

Nej inte parkvägen kämpinge levererar betydligt bättre/större vågor. Kör ner på mitten av bukten.
    Satsar på att vara där vid 12

• liljedahl

Medlem
    12 november, 2005 vid 07:53

vad menar du med mitten av bukten? var kör du ner då? precis norr om kanalen eller launchar du vid vattenskidklubben på andra sidan höllviken?

• kamikazekiteren

Medlem
    12 november, 2005 vid 08:14

hva faen skjer a??? hvor i helvete skal vi idag??? tenkte at åke rett snart. Så nå får ni bestemme er! HENKE SVAR NU!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo – Lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.