Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo Måndag ?

• Habo Måndag ?

Publicerad av wind-lover på 13 maj, 2007 vid 18:04

Hej alla galna surfare! 🙂

Det ser ut att bli runt 10m/s imorgon – så ja! 🙂 Om det håller i sig så kommer jag iaf vid 14-tiden.

Nån mer som e på?

wind-lover svarade 17 år, 11 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • foobar

Medlem
    13 maj, 2007 vid 19:29

Tror du verkligen att det finns nån som helst risk att du blir ensam därute om det blåser? 😉 Det var flera vinddesperata ute idag som stod och skvalpade i vattnet som skulle ut i morgon. Liksom jag om inte annan sport kommer ivägen. Efter jobbet. Och den här gången ska jag inte vara underriggad och felriggad och allmän boj och rundningsmärke för alla andra. Ja, i alla fall är det min fromma önskan.

• wind-lover

Medlem
    13 maj, 2007 vid 20:20

@foobar 382990 wrote:

Tror du verkligen att det finns nån som helst risk att du blir ensam därute om det blåser? 😉 Det var flera vinddesperata ute idag som stod och skvalpade i vattnet som skulle ut i morgon. Liksom jag om inte annan sport kommer ivägen. Efter jobbet. Och den här gången ska jag inte vara underriggad och felriggad och allmän boj och rundningsmärke för alla andra. Ja, i alla fall är det min fromma önskan.

haha, ja man märker att där alltid nästan är folk nu mera. Vilket är himla roligt! 😀

ses på vattnet!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo Måndag ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.