Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo måndag
-
Habo måndag
Publicerad av tomw på 1 oktober, 2006 vid 18:05Ska försöka kompa ut lite tid. Habo 16 tiden.
Sen arbetsresor, gotta get out to survive the meetings…
TW
annas svarade 18 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
See ya out there tomorrow, Martyn and I will head out early to rip it up… Maybe you can try out my new kite….
-
jag e i skolan i morgon men sticker ut till Habo direkt efter skolan…
-
Kommer ut imorgon eftermiddag vid 14-15 tiden om jag kan smita från jobbet 😉
-
AKA_KALLE wrote:skiter i lagret imårrn det ska surfas ! när e ni där ?
ja tony drar vid 10 tiden! -
Hi Anna!, I will be heading out about lunch, the wind is already here in Bunkeflo, Martin is already down at the beach so he can launch ya and look at your bum 🙂
-
mjersen wrote:habo levera fint i dag.
Hur fint då och mellan vilka tider?
köre uppe i vejby , massa åska och stötar i bommen , den bra vinden kom inte förens 18:00
-
Mattijas wrote:mjersen wrote:habo levera fint i dag.
Hur fint då och mellan vilka tider?
köre uppe i vejby , massa åska och stötar i bommen , den bra vinden kom inte förens 18:00
Skulle tippa på att det var mellan 17 o 18 som det blåste på rätt bra, innan 16 har jag ingen aning för då slavade jag på jobbe…. Efter 18 började det driva in lite mörka moln norröver och man såg en o annan blixt.. Men det gick tydligen att köra på tills det mörknade..Gött som fan iallafall!
-
ja de va nice som fan, ont överallt nu efter alla timmarna på vattnet.. blåser nu i habo ifall någon ska ditt.. vet inte hur länge vinden håller i sig men jag kommer ner efter skolan
Logga in för att svara.