Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo onsdag After Work?
-
Habo onsdag After Work?
Publicerad av simoneburgess på 13 augusti, 2008 vid 07:23Drar från Lund runt 17.
Är det någon som har bil och också drar efter jobbet från Lund tar jag gärna skjuts. Bensinpengar finnes.
Övrigt, kommer det vara några friska pågar och töser där?
call3 svarade 16 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Jag e ledig…så tänkte nog hoppa på en buss från malmö t habo ganska snart…
-
Tänk på att det finns annat i livet än kite, t.ex jobba och göra examensarbete. Jag är inte bitter
-
hade man inte haft en spräng leading edge så hade jag varit där eller i Lundåkrabukten.
-
@Krillan82 489835 wrote:
Tänk på att det finns annat i livet än kite, t.ex jobba och göra examensarbete. Jag är inte bitter
ja jag har sagt upp mej 😉 o d där me plugga har jag inte helt fattat…då kan man ju bli smart o få jobba…
nää nu ska jag få tummen ur…
-
Blir lite sugen på att ta bussen ner nu… ska ju regna ikväll =P
-
@Krillan82 489835 wrote:
Naeeeh, fan! Gör du också exjob/jobbar nu? Sitter på Ideon själv och harvar med rapporten. Boring!
Till er andra som har möjlighet att åka ut redan nu: Screw you guys, i’m going to work!
oh, och ha så kul.
-
Riktigt go dag idag med fint ladd i 9an 🙂
Kattis ska vi ta bussen ner vid 12 tiden imorgon också?
Ser ut som det ska sluta regna mitt på dagen.. kan se imorgon hur det ser ut.
-
Calle, ring om du behöver skjuts! Molle i Limhamn 0762 697211 så kan vi samåka hao elle typ skanör eller nått!
/M -
@Call3 489971 wrote:
Riktigt go dag idag med fint ladd i 9an 🙂
Kattis ska vi ta bussen ner vid 12 tiden imorgon också?
Ser ut som det ska sluta regna mitt på dagen.. kan se imorgon hur det ser ut.
Lite lallig på några öl nu…nice!!
Japp jag e på!! hoppas på lite regn…
o kan säkert lämna 11 hemma imon ;)..lätt!Kollar o hörs manjana!! Haj
Logga in för att svara.