Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo – på lördag
-
Habo – på lördag
Publicerad av anonym-anvandare på 4 februari, 2004 vid 09:13Ser ut att bli bra med vind. Packa stora tjocka tröjan och termosen.
Vem är med?patrikol svarade 20 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Jag drar också ut om jag inte har blivit pappa än..
/Michael
-
Hmmm vilken jäkla intressekonflikt:
-Antingen går firman i konkurs innan helgen. Då kan jag kite-surfa.
-Eller så är det någon jävel som vill driva den vidare… å då har jag jouren.Alltså hoppas jag på “konken” !!!
(Då kan man dessutom sticka till Hurghada och bli en fena på att ta höjd -
Jag ær sugen. (Om det ær hyfsat varmt och jag ær nykter nog att køra)
/Freddan
-
Jag åker också ut, kommer nog vara där ganska tidigt…typ 12 eller något. Vinden ser ju riktigt bra ut!!! Varmt är det också
-
Ser jävligt sketet ut med vind 🙁 kanske blir lite vind på eftermiddagen, ja ja vi får hålla tummarna.
/Michael
-
hmm ja…vinden ser inte ut att komma förren på kvällen. Ruttet som sjutton, men prognoser är ju bara prognoser och de är alltid fel
-
Habo habo habo o nu blir det mer reklam….Förlåt…jag bara sitter o drygar o smygdricker lite när jag kom på att det nästan likadant som på bioreklamen, ni vet…
f*n…Hade jag inte fått en totall deadlock i skallen skullen jag kunnat citera orginal reklamen, men det gick juh käpprakt åt h***te
Så…Det var nog allt för nu…Surfa lugnt gais and görls
-
Ja fy fan vad gött det ser ut nu 11 – 14 m/s V
Om inte Anna får för sig att föda så drar jag ut vid middags tid.
/Michael
-
Ja det blev fyra kanonbra timmar på vattnet idag. Vi var fyra per som körde i mellan 6-9 m/s. En av de bästa dagarna i habo.
-
Ja det var en underbar dag!
Habo när det är som bäst… tom värt en 30 cm lång reva.
-
Såg på LBWS att det var bra vind härligt att höra, Typiskt att man var sjuk. Får hoppas på måndag istället.
-
En eloge till Erik igår som körde utan luva! Tror inte det finns modeller som passar till det krullet…;-)
Logga in för att svara.