• mjersen

Medlem
    16 juli, 2007 vid 18:44

ja e på efter jobb.. läge o få testa havocen lite mer nu!

• mr_skans

Medlem
    16 juli, 2007 vid 19:06

Slutar jobba kl 14, åker direkt om det inte regnar.
    /Henrik

• kamikazekiteren

Medlem
    16 juli, 2007 vid 19:39

kommer kl. 16.00,000003
    Är xdet nogon som har sett min Eh boom, hadde den i habo torsdag

• aka_kalle

Medlem
    16 juli, 2007 vid 20:17

inga kurser imårrn jag e på!

• johanw

Medlem
    16 juli, 2007 vid 20:17

@AKA_KALLE 397725 wrote:

inga kurser imårrn jag e på!

gytt!!

• jonaish

Medlem
    16 juli, 2007 vid 20:41

Men va fan, de ä jö KIVIKS MARKNAD…. då kan man ju för fan inte kajta!

• larson

Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:10

Hej ni som verkar köra i habo ljung……… jag har precis kört grundkurs m mårten i båstad och blivit sjukligt frälst i kite surfing, det är ju så vansinnigt kul (fastän jag knappt lärt mig åka än). Har lånat utrustning som jag nog ska köpa, det är bara storleken på kiten jag är lite osäker på. Har lånat en 12a, men hade egentligen velat ha en mindre, tycker 12an verkar lite slö. Men det är tydligen ofta så ”dåligt” m vind så en 12a är bäst… eller??
    Bor i Lomma så jag hade tänkt börja köra i habo ljung (för det är väl bara där man får köra häromkring?). Bara ett problem: jag har inga kompisar som kitar……… behöver ju hjälp m att launcha och landa kiten och när det blåser kasst så får jag inte alltid upp kiten ur vattnet utan driver sakta men säkert in mot land (=läskigt tycker jag). Alla ni som kan åka tycker väl det är drygt m nybörjare som behöver hjälp titt och tätt…… men vad fan, jag måste ju börja nånstans!?

• skotten

Medlem
    16 juli, 2007 vid 21:19

Get your ass to the beach tomorrow, I will be there from 10am 🙂

See ya there,

Skotten

• mcdplb

Medlem
    16 juli, 2007 vid 22:07

Se upp för svarta moln imorgon! http://www.ewp.se/ewp_2/index.html
    Är även en tromb varning!

Jag kommer runt 11.00 om det inte åskar för jävligt 😉

• pjoter

Medlem
    17 juli, 2007 vid 07:15

kommer också.. hoppas hoppas hoppas man får se en tromb! hade varit en fin after surf upplevelse.

• johanw

Medlem
    17 juli, 2007 vid 07:33

@larson 397746 wrote:

Hej ni som verkar köra i habo ljung……… jag har precis kört grundkurs m mårten i båstad och blivit sjukligt frälst i kite surfing, det är ju så vansinnigt kul (fastän jag knappt lärt mig åka än). Har lånat utrustning som jag nog ska köpa, det är bara storleken på kiten jag är lite osäker på. Har lånat en 12a, men hade egentligen velat ha en mindre, tycker 12an verkar lite slö. Men det är tydligen ofta så ”dåligt” m vind så en 12a är bäst… eller??
    Bor i Lomma så jag hade tänkt börja köra i habo ljung (för det är väl bara där man får köra häromkring?). Bara ett problem: jag har inga kompisar som kitar……… behöver ju hjälp m att launcha och landa kiten och när det blåser kasst så får jag inte alltid upp kiten ur vattnet utan driver sakta men säkert in mot land (=läskigt tycker jag). Alla ni som kan åka tycker väl det är drygt m nybörjare som behöver hjälp titt och tätt…… men vad fan, jag måste ju börja nånstans!?

ring mig så kan du åka me mig ditt.. bor oxå i lomma..

• johanw

Medlem
    17 juli, 2007 vid 08:41

rullar nog ner om en timme.. S-SV nu..

• larson

Medlem
    17 juli, 2007 vid 18:22

@JohanW 397820 wrote:

ring mig så kan du åka me mig ditt.. bor oxå i lomma..

Jag ringde när jag kom hem fr jobb vid 18….. men du var väl ute och kitade då misstänker jag……… var det bra idag? Hur mkt blåste det?
    Nån som vet hur det ser ut imorn m vind? Mina grejer ligger här och tittar på mig, skriker att de vill ut och ge mig kallsupar.

• johanw

Medlem
    17 juli, 2007 vid 18:30

va sjukt najs, helt slut o ont över allt.. jag tror de blir lite imorogn!

• larson

Medlem
    17 juli, 2007 vid 18:44

Jag kan antingen köra imorn bitti typ vid 7 (jävligt tidigt, jag vet) eller på kvällen efter halv nio. Men då lär det väl inte vara en kotte ute? Har alla semester utom jag???
    Vågar som sagt inte ut själv utan sällskap, måste ha lite hjälp m launch och landning (o ibland vattenstart, när vinden e klen). All frivillig hjälp att komma igång uppskattas!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.